You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje první svatba

in #cesko6 years ago

Svatby jsem fotil tři. Pro kamarády, známé... Naprosto přesně vím, jaký je to pocit. Tu první jsem opravdu chtěl odmítnout. Nakonec to dobře dopadlo, když jsme potom jako dárek přivezli komplet svatební album s fotkama na papíře a viděl jsem, jakou z toho měli radost... ;)
Takže gratuluju, je to výzva, které jsi se zhostila se ctí !!

PS: Canon jsem měl v ruce 2x a nedal bych to... Nic ergonomičtějšího, než ta dvě kolečka od Nikonu asi nikdo nevymyslel ;)

Sort:  

dekuji! jsem rada, ze jsou za vysledek radi, ale je to vazne tezka prace.
ovladani canonu je tedy vazne zvlastni, na nikonu mi prijde vic intuitivni. nicmene letos asi prejdu na sony ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89