Unsa ang Imong isulti sa Imong Namatay?

in #cebuano4 years ago

Sa katapusang pila ka adlaw sa kinabuhi sa akong amahan, nasakitan ako nga nasaksihan kung giunsa ang pagkalalis sa panagbingkil tali niya ug sa lymphoma sa Non-Hodgkin - ang nagdaug mao ang kanser.

Naglingkod ako sa tupad sa iyang higdaan sa ospital ug namati sa katapusan nga pila ka mga gisulti gikan sa mga ngabil sa akong amahan hangtod nga iyang gibugto ang iyang katapusan nga gininhawa sa kini nga eroplano nga adunay kinabuhi. Namatay siya uban ang usa ka anghel nga nagpahiyom sa iyang nawong; Nahibal-an nga kanunay nakong mahinumduman ang iyang katapusang mga hunahuna, pagbati ug paglaum nga nabilin sa iyang mga minahal.

'Anak, gipabilhan ko ikaw nga naghimo sa kana nga makalolooy nga pagbiyahe uban sa akong apo nga babaye gikan sa Asia hangtod niining gamay nga komunidad sa pagretiro sa Florida (Port Charlotte).'

'Apan adunay usa ka butang nga wala pa nako isulti kanimo kaniadto. Sa akong hunahuna gihunahuna ko nga nahibal-an na nimo ang tanan niini nga mga tuig.

'Gipasigarbo ko ang lalaki nga nahimo ka ug nasina ako kung giunsa mo ang imong kinabuhi. Natawo ka sa akong ika-30 nga adlawng natawhan ug gihigugma ko ikaw sukad pa.'

Akong mga kauban nga mga Steemians, mahibal-an ba nimo ang epekto sa pahayag kanako, ikaw o bisan kinsa nga anak nga lalaki o babaye?

Kini ang labing kadako nga regalo nga iyang gihatag kanako.

Hunahunaa kini:

Kanunay kong giisip nga itum nga karnero sa pamilya; Ang usikan nga anak. Ug ang pilosopiya ug mga nahimo sa akong amahan mao ang antitisiko nga akoa.

Sa dihang nahuman na nako ang akong pagkamasulub-on, nangutana ako, 'Pa. Dali. Gibuhat mo ang daghan alang sa daghan kaayo - nga wala’y gipangayo bisan unsang balos.'

'Ikaw ang una nga pari. Dili ako relihiyoso nga tawo. Ikaw usa ka tig-ayo sa mga sakit, tig-ayo sa mga guba nga kinabuhi ug usa ka maalamon nga magtutudlo sa imong mga estudyante. Ako usa ka sundalo ug nagguba sa mga matahum nga butang ug mga inosenteng panginabuhi sa mga tawo. Giunsa ang Impiyerno Mainggit ka ba sa akong kinabuhi? '

'Dali alang kanako. Natan-aw ko ingon ka kanunay adunay kaisog ug kaisog nga buhaton ang bisan unsa nga imong gituohan nga husto ug sundon hangtod nga matapos na kini - bisan unsa ang mga sangputanan,' tubag niya, dayag nga gikapoy sa paningkamot sa pagginhawa ug pagsulti nga dungan .

Naghatag pipila ka mabaw nga gininhawa, nagpadayon siya ug miingon, 'Ug dili nako mahanduraw ang pagbuhat sa mga butang nga imong nabuhat ug nakita ang mga butang nga imong nakita ug sa gihapon nahimo nga ingon ka maayo karon,' ingon niya; Sa karon, nanlimbasug sa pagginhawa aron makompleto ang hingpit nga mga tudling-pulong.

Sa katapusan, siya miingon, 'Palihug pag-amping sa tanan sa among pamilya nga dili makadawat o dili modawat sa reyalidad. Ug sultihi sila nga dili mabalaka, higugmaon ko sila sa walay katapusan.'

Pagkahuman, gamit ang akong tuong kamot nga naggunit sa likod sa iyang ulo ug sa akong wala nga kamot sa iyang kasingkasing, ang tanan nagpadayon ug ang EKG nag-flatline.

Nahinumdoman pa nako ang mga kawani sa ospital nga gibalhin ang kabhang sa lawas sa akong amahan sa usa ka gurney ug giwagtang ang tanan nga kagamitan sa monitoring. Ang higdaan sa ospital gitan-aw nga KATAWHAN. Pagkahuman, sa gawas sa mata o buko sa dalangpanan sa akong mga paryente sa ilawom sa tigumanan, sa katapusan gibuhian ko ang tanan nga mga luha nga akong kusgan nga gipugngan sa tibuuk nga pag-antos ...

Ang ulahi nga si Dr. Stephen Covey nag-ingon, 'Wala'y bisan kinsa nga gusto sa ilang kamatayon nga gusto nila nga mas mogahin sila og daghang oras sa opisina.' Nanghinaut ko nga akong basahon nga sa batan-on pa ako; Mao nga naka-focus sa akong karera nga gitugotan ko ang tulo nga kaminyoon nga maguba ug magtapos sa diborsyo.

Ang paghulagway ni Mark Twain sa usa ka tawo nga nagsaksi sa ilang kaugalingon nga paglubong nakapahunahuna ako kung unsa ang hitsura sa akon. Aduna bay mopakita? Adunay ba mosulti sa pipila ka maayong mga butang bahin kanako?

O kaha ang eksena mas hitsura sa usa ka butang nga wala sa 'A Christmas Carol'?

Kung mabuhi kita sa taas nga panahon, kitang tanan moagi sa Upat nga 'L's' - Mabuhi, Gugma, Pagkat-on, mobiya sa usa ka Panulundon (usab, gipahinungod ni Dr. Covey).

Sa lahi nga pagkasulat, kitang tanan kinahanglan mangita mga paagi aron mabuhi, dayon mangita personal nga koneksyon, makaangkon og pipila ka kinaadman, ug maningkamot nga mahinumduman pinaagi sa atong mga binuhatan, mga nahimo ug mga naluwas nga mga miyembro sa pamilya.

Nanlimbasug ako sa paghunahuna kung unsa ang mahimo o mahimo alang sa akong mga anak nga lalaki ug babaye.

Unsa ang imong isulti sa imong himalatyon?

Ni JaiChai

Daghang salamat sa pagbasa sa akong post. Ug kung nalipay ka niini, palihug: Upvote, Pagsunod, Pagkomento ug Pagbawi. - JaiChai 'Ang akong hunahuna usa ka makalilisang nga butang nga basura ...'

Bahin sa Awtor

Siya usa ka retirado nga beterano sa Estados Unidos. Sa pagtuo nga ang eskwelahan labi ka makasuko, mihawa siya sa High School sayo; Aron makaangkon usa ka AA, BS ug MBA nga dili moubos sa 4 ka tuig sa ulahi sa kinabuhi - samtang nagtrabaho sa bug-os nga panahon ingon usa ka Navy / Marine Corps Medic. Bisan pa sa usa ka kahadlok sa kahitas-an ug sa lawom nga tubig, iyang gipawong ang mga parasyut gikan sa mga eroplano ug gipahigayon ang mga diving ops sa lawom, bukas nga tubig sa dagat.

Gigugol niya ang iyang mga adlaw sa usa ka paraiso sa isla kauban ang iyang tin-edyer nga anak nga babaye, dugay nang girlfriend ug tulo ka iro.
Naglingkod ako sa tupad sa iyang higdaan sa syudad ug namati sa katapusan nga pila ka mga pulong gikan sa mga pagbinastos sa akong kinabuhi nga wala’y katapusan ang iyang katapusan nga gininhawa sa kini nga eroplano nga adunay kinabuhi nga kinabuhi. Namatay siya kauban ang usa ka anghel nga nagpahiyom sa iyang nawong; Nahibal-an nga kanunay nakong mahinumduman ang iyang katapusang paghunahuna, paghunahuna ug paglihok nga gipatay sa iyang mga minahal.

Anak, gipili ko ikaw nga kauban sa pagkahimong magbinayloay kauban ang akong apo nga babaye

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00