real art so special! interview with CANADIAN artist William Fisk BERNARDUCCI GALARY New York

in #canadian6 years ago

He is my cousin, we did not grow up together at all, but when I see him talking about his art I feel his passion in my bones

Please have a look at this fantastic interview with a very interesting artist.

I would love it when you resteem it to get some more people to watch this.

His roots are dutch!

Sort:  

This post has received a 89.29% upvote from thanks to: @janine-ariane!!!
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Tja hij kan echt wat. Als het ooit ergens in Nederland te bewonderen is, zou ik het graag zien.
Hij is een beetje de hedendaagse Rembrandt, zoals hij elk detail op het doek weet te zetten geeft blijk van zijn kunnen. Zo staan de mensen ook te kijken naar kant dat door Rembrandt is aangebracht.

Heb je hem ooit ontmoet, of is het alleen in naam familie zeg maar.

ja ik wil het ook zien! Ik hem ooit ontmoet, toen we beide nog heel jong waren. Zijn moeder en mijn vader waren niet de beste vrienden, en zij verhuisde met kids naar Canada. Ik heb er drie daar :-) Heel jammer want wij de kinderen van lijken goed met elkaar op te schieten, en messengeren heel vaak. Tenminste met de twee jongens mijn nicht heb ik nooit meer gehoord. Maar william is wel zichtbaar familie hij lijkt op mijn vader mijn opa en ook op mijn broer. Ik mag hem graag. En idd rembrandts kant is prachtig het oog voor detail zo uitermate precies.

Je zou dus een NL of BE museum dat hedendaagse kunst toont, moeten benaderen. Weet helemaal niet hoe zoiets werkt, maar wie weet wat je teweegbrengt.

ik heb ook geen idee, ik denk dat het voornamelijk galerijen zijn waar je binnen moet proberen te komen. Maar ik weet helemaal niet of dat binnen zijn planning zou liggen. Het zou ideaal zijn om in het Mas te hangen! maar ik heb daar ook geen verstand van.

Je kunt natuurlijk gewoon een mail sturen met de vraag of dit iets is wat zij zouden tentoonstellen.

hmm Ik ben daar altijd een beetje huiverig van, ik heb van mezelf altijd het idee dat ik iets omhoog gooi waar dat ik geen verstand van heb, en mij daarmee eigenlijk een beetje belachelijk maak.

Dan doe je het andersom, doe alsof je neus bloedt en vraag of ze werk van hem hebben. Laat je anderen in je buurt ook doen. Dan gaan ze wellicht opzoeken wat het is. Is dat wat?

Ik bedoelde niet dat jij persoonlijk de contacten tussen beide partijen moest gaan leggen/onderhouden.

met er eens over nadenken, en het misschien eens met hem overleggen. Het kan juist zijn dat hij denkt dat hij minder kans heeft serieus over te komen als ik mij er op een of andere manier mee bemoei. :-) Alles wat hij zelf deelt deel ik met plezier ook.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66038.71
ETH 3178.89
USDT 1.00
SBD 4.05