Perks of being a cafe regular. Výhody kaviarenského povaľačstva.

in #cafe6 years ago

I am a proud café regular. I go to Coffee Sheep. Every. Single. Day.
I drink aronia juice mixed with water (2:2). Every. Single. Day.

In fact I'm the exact opposite of someone who likes routine. Except this one. It might seem a bit boring at first, but there are manymany unexpected perks of this habit. So many I could write a full-length article on this topic.

Today is a nice example. The first day of the year warm enough not to wear a hoodie or a jacket(it was a loong and tiring winter). Shining sun. I stepped inside and greeted baristas.
"Aronia?"
I nodded and noticed the half-open door to summer terrace.
"We haven't opened the terrace yet. But if you don't mind the mess you can sit there. " :)

So... here I am, drinking aronia, enjoying the benefits of a regular and soaking up the castle view and spring.

0024.jpg

IMG_20180409_140604_388 (1).jpg

Thanks for reading!

PS: I just noticed I forgot to post this in the afternoon. So I'm not there anymore :( but the perks are just the same:)

Slovak language version


Som hrdou kaviarenskou povaľačkou. Chodievam do Coffee Sheep-u. Každý. Jeden. Deň.
Pijávam mušt z arónie zmiešaný s vodou (2:2). Každý. Jeden. Deň.

V skutočnosti naozaj nie som človek, ktorý má rád stereotypy. Okrem tohto. Môže to znieť najskôr celkom nudne, ale tento zvyk má veľaveľa malých nečakaných výhod. Toľko, že by som o nich mohla napísať niekoľko stranový článok.

Dnešok je celkom pekným príkladom. Prvý deň, keď je dosť teplo na to, aby som doma nechala kabát aj mikinu. Žiariace slnko. Vošla som dnu a pozdravila čašníčky.
"Aróniu?"
Prikívla som a všimla si pootvorené dvere na letnú terasu.
"Terasu sme ešte neotvorili. Ale ak ti nevadí neporiadok, tak si tam vpohode bež sadnúť." :)

A tak som tu.. pijem svoju aróniu, užívam si výhody stálych zákazníkov a vstrebávam jar aj výhľad na hrad.
IMG_20180409_140604_388 (1).jpg

0024.jpg

Ďakujem za prečítanie!

PS: Práve som si všimla, že som toto zabudla poobede postnúť. Už tam teda nie som :( Ale kaviarensko-povaľačské výhody mi ostali :)

Sort:  

Ha, další kavárenský povaleč na Steemit ;)

hah, ahoj:))

A mohl by se k nim připojit další? (-:

Máš informace o tom, zda existuje něco jako "bratislavská kavárna"? :D

No, jestli ne, budeme muset expandovat a začít pracovat taky na ovládnutí Slovenska :))

:D Boze ty leniva spina :DD prosim nedavajte jej lajky, to ju este viac len utvrdi vykvasievat sa po teraskach :D

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.035
BTC 66739.07
ETH 3228.97
USDT 1.00
SBD 4.23