Merhaba

in #busy6 years ago



 

Merhaba

Sitenin genel amacıyla ilgili henüz karar vermiş olmasam da kendimi kısaca tanıtmak ve merhaba demek amacı ile bu paylaşımı yapmak istedim. Kripto para dünyasıyla tanışmam ile birlikte farklı bir dünyaya girdiğimi ve bu dünyada çok farklı bir hayatın olduğunu öğrenmem neredeyse aynı döneme denk geldi. Aralık ayından itibaren bitcoin ve blockchain hakkında araştırmalar yaparak, hiç bilmediğim ve içerisinde kaybolduğum bu dünya, ocak ayından beri tamamiyle hayatımda yer edindi. Kripto para dünyasıyla tanıştığım süreçte tam zamanlı bir işte çalışmam sebebiyle çok fazla ilğilenemesemde, araştırmalara devam ederek önce mantığını, daha sonra da içeriğini ve kapsadığı dünyayı öğrenmeye ve anlamaya başladım.


İlk başlarda okyanusta yüzmek gibi birşeydi bu benim için.

Ancak çalıştığım şirketin şehir değiştirmesi sonuçunda işsiz kalarak, kripto para ve bitcoin konusunda daha fazla vakit geçirebilir hale geldim. ilk başlarda ufak yatırımlar yaparak altcoinlerin al satını yaparak denemeler yaptım. Bu süreçte steem coin ve steemit platformunun varlığını öğrendim.


 

 



Al sat işlemleri kar sağlasa da bu kar benim geçimimi düzene sokacak kadar etkili olmadığı için başka yollar aramaya başladım. Ne aradığımı kendimde bilmiyordum ancak bu aramalar esnasında arbitraj sisteminin bu para birimlerinde ve borsalarında uygulanabilir olduğunu öğrendim. Bir kaç ay bu sistem üzerinde denemeler yaparak, hayali bir para ile arbitraj uygulayarak kar zarar analizi yapmaya çalıştım. Bu süreçte herşey yolunda gidiyordu. Bu durum beni bu işe başlamam için yeterli derecede tatmin ettikten sonra belirli bir bütçe ile bu yola devam ettim. Ancak denemeler sırasında hesaplanamayan şeyler de vardı tabiki. Borsalarda ki sorunlar, teknik hatalar, coinlerin hesaba geçmemesi gibi nedenlerden dolayı zarar etmeye başladım. Daha sonra durumu toparladım ancak bu işi maddi nedenlerden dolayı ileriki bir süreçe ertelemek zorunda kaldım. Bu esnada sadece artbitraj hesaplamalarına yoğunlaştığım için steemit ile ilgili araştırmaları bırakmıştım ancak işleri ileriki bir tarihe ertelediğim için tekrar araştırmalara ve öğrenmeye devam etmeye ettim. Steem dünyasının bir cazibe olduğunu düşünüyorum. Şu anda bu platforma yatırım yapan birçok kişi zarar etmiş durumda olsalar da bırakıp gitmek yerine yollarına devam ediyorlar. Bu aslında bir sosyal medya ve kripto para dünyasının da üstünde bir haz bence.

Altı yedi aylık bu süreç içerisinde öğrendiğim onca şey bana ne kadar eksik bilgilerle yaşadığımı ve görmediğim çok farklı bir dünya olduğunu anlamamı sağladı. Bu ilk paylaşımım da kendimden bahsederek herkese Merhaba demek istedim. Bu site ve bu steem hesabımda genellikle kendimden bahsederek, düşüncelerimi, görüşlerimi, sevdiğim şeyleri, yanlış gördüklerimi aktarmayı düşünüyorum.

 

Ben Musa Taşcı tekrardan herkese Merhaba.

 

Picture Source


Posted from my blog with SteemPress : https://musatasci.timeets.xyz/2018/06/30/musatasci/

Sort:  

@musatasci, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Aramıza hoş geldiniz inşallah başarılı olur ce güzel kazançlar elde edersiniz :) :)

teşekkürler. umarım hepimiz güzel kazançlar ve değerli tecrübeler ediniriz :) @dangerux

This post has received a 2.26 % upvote from @booster thanks to: @musatasci.

Congratulations @musatasci! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You got a First Vote
Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

İyi günler, yazınız @kusadasi ve @try-market tarafından yürütülen Küratör Projesi için seçilmiştir. Cointurk etiketini kullanarak daha fazla destek alabilirsiniz.
Proje kapsamında daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Cointurk Discord Kanalı
image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65266.27
ETH 2639.14
USDT 1.00
SBD 2.84