The White Bear wants to know your sincere opinion / Biały miś chce poznać waszą szczera opinię

in #busy6 years ago (edited)

EN: Hello Dear Friends
PL: Witajcie drodzy przyjaciele



(I apologize for my poor knowledge of English. I use a translator to translate my work. )


EN: The White Teddy is an amateur photographer who likes nature very much and animals in macro and micro scales.
PL: Biały miś jest fotografem amatorem który bardzo lubi przyrodę oraz zwierzęta w makro oraz mikro skali.



Bez tytułu.png


EN: A few days ago I asked my compatriots from Poland to STEEMCZAT how they rated my photos. Unfortunately, the opinions were unfavourable. I would like to ask you how you rate my work on a scale from 1 to 10 (1 - poorly 10- great). I encourage you to ask me questions and to evaluate my work. I look forward to constructive criticism.


PL: Kilka dni temu zapytałem swoich rodaków z Polski na STEEMCZAT jak oceniają moje zdjęcia. Niestety opinie były nieprzychylne. Chciałbym i was zapytać o to jak oceniacie moją pracę w skali od 1 do 10 (1 - źle 10- świetnie). Zachęcam was do zadawania mi pytań oraz do oceny mojej pracy. Czekam na konstruktywna krytykę.



EN: Thank you for watching PL: Dziękuję za obejrzenie

EN: Author PL: Autor- @michalx2008x
EN: Camera PL: Aparat- Sony DSC 300
EN: Location PL: Lokalizacja- Denmark

horse-2573655_640.png
@michalx2008x
PL:"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie"
EN:"Be the change you want to see in the world"
divider-36856_1280.png

Sort:  

Wyjaśnianiem dlaczego kilka komentarzy otrzymało 1 % up. Nie ma to absolutnie nic wspólnego z wynagrodzeniem przychylnych mi komentarzy a ma to związek z progiem wypłaty o czym odrobinę tutaj: https://steemit.com/polish/@michalx2008x/kiedy-warto-obdarowac-wlasny-komentarz-upvote

Super logika, glosowac tak zeby nie dac nic (ale czy napewno to tak dziala?) autorom komentarzy, jednoczesnie podbijajac swoj komentarz o wiele mocniej :D

Czy nie lepiej już podbić mocniej komentarze, żeby wynagrodzić autorów? Palac w ten sposob vp oddajesz $ do reward pool dla wszystkich steemian, a przeciez mozna normalnie, wynagrodzic komentarz, jesli czytasz Polaków to Polaka.

Tak samo krzywe spojrzenia na upvotowanie komentarzy to mit.

Nie przejmuj się tym. Tak został skonstruowany Steemit, że wszystkich nie uda się wynagradzać. Trzeba dbać o swój SP i nie dopuszczać do spadku poniżej 80% - to wie prawie każdy i powinno się to zrozumieć.
Zdjęcia są OK - są to Twoje zdjęcia i to zdjęcia na Steemit a nie na konkurs fotograficzny. Ocena niczego nie zmieni.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Dziękuje za Twój komentarz i pozytywna ocenę @shogunma.
Pozdrawiam również :)

10 on 10 my dear friend Ted you are sweet and adorable.

Ja mam takie pytania? Czy Ty jesteś zawodowym fotografem?
Te zdjęcia będą brały udział w jakimś międzynarodowym konkursie fotograficznym?
Domyślam się że na te pytania odpowiedź brzmi Nie, to ja się ciebie zapytam, po co Ty się dręczysz tym że na czacie opinie nie były przychylne. Te zdjęcia z miśkiem mają bawić, ja je odbieram w sposób przedstawiający dany dzień, a tylko misiek wchodzi w kadr i daje trochę radości tym zdjęciom. Są inne niż większość zdjęć, wymyśliłeś sobie takie pokazywanie świata, podoba ci się to, to rób to co lubisz, a nie to co ci każą.

Myślę że taka forma treści dana przez ciebie została zaakceptowana. I tak jak napisał @andzi76 że nie ma co się przejmować bo treść ma swoich zwolenników...

@andzi76 dziękuję za Twoją opinię jest ona niezwykle motywujące. Oczywiście na laurach nie mam zamiary spocząć i powoli będę starał się poprawiać jakość lecz w taki sposób aby nadal sprawiało mi to radość.

No i bardzo dobrze, tak trzymaj.

Siema! Pytasz Polaków o opinie a ja czegoś tu nie rozumiem. Po co?? Jak Ty wspierasz nas? Dwa dni ostatnie twoje przejrzalem. 100% upvote zagranicznemu 1-10% Polakowi? Dupa ściska innym i mi troche też. Nie zadawal bym pytania na #polish skoro masz nas troche gdzies. Jesli sie myle to mnie wyprostuj. Co do zdjęć:

  1. Super pomysł! Oryginalny i twoj!
  2. Super ze po angielsku pisac zaczales
  3. Co do jakosci zdjec to wybralbym aparat do 3 tys bo nie wiadomo czy sie wciagniesz w fotografie.
    Pozdro!

Witaj @jozef230. Spróbuj postawić się na moim miejscu niemal 100% mojej mocy jest kupiona za prawdziwe pieniądze i w dodatku jest to czasowa delegacja. Można to więc porównać do rozdawania moich prawdziwych, prywatnych pieniędzy (przynajmniej do czasu kiedy nie odrobię delegacji). Mało kto patrzy na to ile faktycznie przekazuję polish a patrzy się tylko na to ile idzie w inne miejsca, to przykre... Dlatego też jak można zauważyć z dnia na dzień moc moich upów na polish spada. Ludzie z polish uważają że swoje prywatne pieniądze powonieniem oddać w ich ręce i myśleć tylko o nich... Ciekawe jak zachowali by się gdyby sami zainwestowali tyle co ja. Na początku dawałem od 10 do 20% upy ale ludzie i tak mi zarzucali dlaczego nie daję 100 % i ciągle mi zarzucają efektem tego jest tylko to że dziś daje upy od 3 do 5%. Każdy patrzy na to że daje ledwo kilka % ale nikt już nie zwraca uwagi na to że mój kilku procentowy głos jest wart dość sporo...

ja zainwestowałem własne pieniądze w sp (tak na oko polowe sp) i rozdaję innym, nasi witnessi z tego co wiem także, więc argumentacja z pupy trochę, szczególnie że rozdawanie innym daje lepszy rozwój platformy niż sobie

poza tym kupowanie delegacji na blocktrades, zeby miec zwrot dla siebie to zupelny brak logiki bo z takiego kupna zawsze jestes na minus, lepiej bylo wlozyc te pieniadze do skarbonki, gwarantuje wyzszy zwrot

Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale napisałeś komentarz w mocno prowokujący sposób. Na komentarz w takim stylu powinno odpowiedzieć się szeregiem argumentów potwierdzających skuteczność moich inwestycji. Niestety dla Ciebie tak się jednak nie stanie.

Powiem tylko tyle, że doskonale wiesz iż od bardzo dawna zajmuje się inwestycjami w sieci i są tylko 2 możliwości:

  • mam mnóstwo pieniędzy i topię swój kapitał w rożnych sieciowych inwestycjach
  • nie ma pieniędzy a jakoś udaje mi się wiązać koniec z końcem dzięki trafnym inwestycjom

Wybierz sobie opcje która Ci bardziej pasuje ;)

  1. nie wiem czym się zajmujesz i nic mnie to nie obchodzi
  2. nie chcesz odpowiadać, trudno ale nie dorabiaj do tego ideologii bo ja napisałem fakty i to bardzo dużo konkretnych informacji w kilku zdaniach.

Nie ukrywam swoich zamiarów i otwarcie o nich pisze przykładem będzie coś o czym sam wspomniałeś.

Czy naprawdę uważasz że nie policzyłem że z finansowego punktu widzenia delegacja się nie opłaca????

Przykro mi lecz nie widzę powodu do dalszej dyskusji. Staram się stronic od konfliktów a dyskusja z Tobą widać tylko i wyłącznie do tego prowadzi. Nie ukrywam swoich działań nie raz pisze o nich otwarcie na czacie lecz nie widzę sensu aby dzielić się nimi z Tobą.

Nie odbierz tej wiadomości negatywnie. Po prostu czuje że jesteśmy z kompletnie innej bajki i nie traktuj tego jako prywatny atak (gdy kiedyś spodkamy się na jakimś zlocie z chęcią przybije Ci piątkę). Najzwyczajniej w świecie wiem że mam kompletnie inne priorytety niż Ty i nasza dyskusja nie ma sensu.

Nie wiem po co dramatyzujesz, wyrazilem tylko swoje zdanie i przedstawilem przyklady. :)

Rozumiem Cie. Mozemy na czacie porozmawiac.

Oczywiście, możemy rozwinąć temat na PW.


Eksperymentuj, baw się konwencją, ale najważniejsze pozostań sobą.

Wezmę sobie to do serca i spróbuję wcielić w życie.

Dziękuję @kapitanpolak za pozytywna opinię.

Dokładnie jak piszesz... Tylko że zauważyć można że trzej muszkieterowie tu na Steemit mają za dużo ostatnio jadu... Chyba się przeniosę na TAG #pl-kobieta bo jakoś mniej tego jadu i więcej ciekawych rzeczy :)

Mówiąc całkiem serio #pl-kobieta to chyba aktualnie najbardziej wartościowy tag na polskiej scenie:) BRAWO dla @sisters za inicjatywę :)

Dzięki chłopaki! Miło mi to słyszeć :) wszystko dzięki fajnym Babkom na Steemit, które tworzą takie treści 😉 nic tylko zapraszać żony i dziewczyny do pisania tutaj!

Ale tak po cichu piszesz, bym nie zauważył? :(

twoje posty zarabiają porządne sumy :D

Jasne, ale nie z powodu jakości ;)

Już niedługo będzie okazja się o tym przekonać... gdy wygaśnie mi delegacja okaże się kto był dla kasy a kto nie ;)

Twoje zdjęcia bardzo mi się podobają. Wiele razy poprawiły mi humor a główny bohater czyli miś jest bardzo dobrym pomysłem. Fotografem nie jestem, choć sam robię zdjęcia zabytkom oraz naturze. Dla mnie 8,5 :) Przecież to dopiero początek, z dnia na dzień się uczysz i z dnia na dzień robisz coraz lepszą robotę. Cieszę się, że jesteś bardzo kreatywny, bo sam pomysł z misiem jest genialny. Rób swoje i przede wszystkim to co kochasz. Zawsze będzie komuś coś przeszkadzać. Dla jednych jesteś już profesjonalistą a dla innych amatorem i tak to jest. Dla mnie jesteś świetny, a z dnia na dzień będzie coraz lepiej. Czekam na kolejne fantastyczne zdjęcia z przygód misia! ;) Pozdrawiam! :)

Bardzo dziękuje za Twój mocno motywujący komentarz @vojtex.

No problem bro just go ahed with your sweet teddy.. we like your teddy and also you cause we see this teddy only for you.. thanks overall you got 10in 10

Ja lubie przygody i fotografie misiowe. Często są wesołe i fajnie pokazują duńską rzeczywistość :) Zawsze można wszystko popawić, ale nie o to tu chodzi, by cyzelować każde ujęcie. Chodzi o historie, o pocieszność, o klimat. Dla mnie super! Dzięki!

Widzę u siebie braki dlatego pojawił się ten temat ale to miłe że ktoś widzi i pozytywny :) Dziękuję.

Pozytywów jest więcej! Im będziesz więcej robił zdjęć tym lepiej to będzie wychodziło, to oczywiste. Czerwona czapeczka, znak rozpoznawczy misia, moją uwagę przyciąga i zawsze się cieszę, że ma nowe przygody ;)

Pomysł na zdjęcia z Misiem i sposób w jaki realizujesz mi się podoba, ma to potencjał. Co do zdjęć i ich jakości to zwyczajnie się nie znam, ale mi się podobają i często dzięki zdjęciom, które wrzucasz się uśmiecham.

Dziękuję za Twoją opinię. Również nieskromnie uważam że seria ma potencjał a jedyne co ją ogranicza to aktualnie brak sprzętu i umiejętności. Ciesze się że miś jest w stanie wywołać u kogoś uśmiech taki był cel i zamierzenie dla tej serii :)

Hi! You share good pictures. I'm following you. I'm new here.

Thank you @lola12 for your positive assessment.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64664.11
ETH 3166.18
USDT 1.00
SBD 4.11