Sort:  

Val mij niet lastig aub
En tip, verwijder je telefoonnummer,
of beter nog het hele bericht,
ik ben hier niet van gediend 👍

Edit en delete deze onzin per direct, laatste keer dat ik het vriendelijk vraag !

Het is geen onzin ik krijg nog een zeer groot bedrag van je zoon
dus daar is niets onzin aan.

En ik blijf gewoon vriendelijk en dat is ook te zien aan mijn emailtjes
jarreld heeft mijn rekening nummer dus verwacht dat er afentoe een klein bedrag erop komt te staan. Ik blijf het niet meer vriendelijk vragen. ik probeer weken om in contact te komen om het netjes op te lossen. Maar blijkbaar intresseert het je niets dat je zoon schulden maakt bij anderen.
Dat je al zegt tegen hem dat ik jou zou bedreigen slaat ook letterlijk de plank mis
ik vond je een super aardig en je eten was ook hartstikke goed en het was altijd gezellig die keren dat ik er was.

Dus reageer gewoon volwassen en laat jarreld me een oplossing komen ik ben de moeilijkste niet maar als er apart word gedaan terwijl ik gewoon heel netjes ben en geduld heb. Ist keer klaar
dus ik hoor graag een oplossing hoe hij mij kan afbetalen 594 bijna zijn maand uitkering. 75 euro per maand hoor je niets meer van mij
nogmaals jij bent zijn moeder ik had wel verwacht dat je hem hier op aanspreekt.

heb je ook netjes gevraagt of je mij even wou bellen om even elkaar telefonisch te spreken maar dat doe je ook niet

Dus het licht niet aan mij
ik wil het normaal oplossen
dat is ook de laatse keer dat ik het vriendelijk vraag.
heb geen zin in gedoe wil heel graag redelijk blijven maar ik laat mij niet oplichten door jou ZOON! LAAT IK DAAR DUIDELIJK IN ZIJN.

fijne avond.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66441.00
ETH 3217.31
USDT 1.00
SBD 4.22