Sort:  

Блокчейна е технологията на бъдещето на младите, като теб.
Но виждам няколко проблема и ще спомена само два:

  1. Прахосването на този огромен енергиен и финансов ресурс за поддръжка на системите (електричество, видеокарти и скъпоструваща техника).
  2. Безмислените операции (особено при висока трудност) при копаенето/потвърждаването. Вместо този процес (математическите изчисления) да бъде впрегнат в решаване на различни поблеми/задания, било то от частен или обществен интерес.

ще има нови проекти и ще се решат проблемите с времето

Вярвам в това.

с нетърпение ще очаквам да споделиш идеите, до които ще стигнеш :)

Благодаря ти за представянето!Ти си млад,усетил си какво е да си в чужбина,усетил си точния момент за влизане в света на криптовалутите.Успех ти пожелавам в начинанията,дано са свързани с криптото.Аз очаквам следващите години крипто пазара да надмине капиталовия:)

Ще следим с интерес и сега не е късно за влизане на пазара в следващите няколко месеца :) Аз не съм почнал с много но с времето си расте.

Пуснах видеото, за да чуя прогноза за валутите, но останах впечатлена от изказването.
До сега съм чувала приятели на синът ми работещи в Англия, да се оплакват, как живеят по няколко човека в стая. Работят от сутрин до вечер. Лишават се от много неща, за да пестят пари. Но никога не бях чувала, че са се замислили за социалният си живот повече от финансовия. Може би притиснати от парични проблеми или просто това е психическа нагласа за построяване на бъдещето на човек. Не бях чувала, че вместо, като се съберат на масата за вечеря да се оплакват от жалкият си живот, те биха разсъждавали върху собственият си житейски и професионален път от друга гледна точка. Това виждане за живота много ми хареса и наистина ми се иска, и синът ми да го вижда така – не заради целта, а заради пътя до нея.
Радвам се най-вече, че си българин! Успех!

Благодаря за хубавите думи. Наскоро четох че петрола на 21 век ще е информацията и наистина имам чувството че ако човек е информиран какво се случва на земята и предвижда какво ще се случва занапред може чрез действията да си помогне доста.

Да, прав си. Но е важно и да умее човек да отсява информацията, защото има и подвеждаща. Чрез интернет имаме достъп до огромно количество информация. Въпросът е до приоритетите на всеки, какво го интересува и какво по-точно му харесва и му доставя удоволствие. След прехода, всички, които бяха на ръководни длъжности преди това, имаха достъп до важна информация. Тогава нямаше интернет. Още законите не бяха така добре изковани в полза на управляващите.Така те успяха да направят това, което в други държави се гради с поколения в един род. Сега децата им продължават по върховете и стигане нямат. Има една приказка:

По-добре информиран, отколкото експлоатиран.

Никой не обича да е експлоатиран. Затова да се информираме и да си помагаме. Това е най-доброто, което можем да направим за себе си и за хората около нас.

you selfie awesome pic

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66530.34
ETH 3251.57
USDT 1.00
SBD 4.36