🇺🇦 The Diary Game 3 : Date 12.04.2022 | Люблю вас, українці!

in #betterlife2 years ago

IMG_20220412_233842_788.jpg

Доброго вечора, дорогі українці. Завтра на роботу в другу зміну, тому є час написати на Steemit.

Сьогодні знайшов собі спосіб огородити себе від усього поганого і почав в черговий раз дивитися аніме "Наруто". Але так як часу не дуже багато, то дивлюся по 1-2 серії в день. До 2023 року може бути закінчу. До речі, раджу всім звернути увагу на дане аніме. З першого погляду вам може здатися, що воно досить дитяче і безглузде, але повірте, саме цей "мультфільм" дозволив мені зрозуміти головні цінності життя, навчив дружбі, розповів, наскільки важлива сім'я і як жахлива війна.

Але навіть війна може бути різною. Війна, де одна підготовлена ​​армія вбиває іншу армію, не чіпаючи мирне населення - одна справа. Але коли солдати атакуючої армії знищують будинки інших людей, ґвалтують жінок і знущатися з немовлят - зовсім інше.

Як же мирно починався мій пост, і як моя злість і агресія мною управляє, ви навіть не уявляєте. Роки тренувань самоконтролю і ось, я готовий рвати ковтки всім, хто підтримує або виправдовує війну в Україні.

Я б міг залишити тут відео, де російська тварина зі Ставрополя знущатися з грудної дитини, що плаче, знімаючи це на камеру, але який нахуй сенс? Ми це вже проходили з Бучею. Весь світ бреше та налаштований проти росії, одні вони – борці за правду, справедливість та свободу. Доборолися за таку свободу, де в'яжуть до автозаків за табличку зі словом "Ні" або за табличку з написом "********". Раби прийшли звільняти вільних - абсурд.

Якщо мене так трясе від усього цього, я уявляю, що відбувається з вами, з людьми, які залишилися в Україні. Тримайтеся мої любі.. Якщо раптом комусь потрібна допомога - обов'язково пишіть про це, я думаю весь український та й не тільки Steemit не залишиться осторонь. Люблю вас. ❤️🇺🇦

Sort:  

Дуже трясе часом. А потім думаю, що цього вони і добиваються. Беру себе в руки, ставлю кілька мінусів (даунвоутів) ворогам, які підтримують російський фашизм. І далі роблю своє.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64615.49
ETH 3112.63
USDT 1.00
SBD 3.84