🇺🇦 The Diary Game 3 : Date 09.04.2022 | Тримаємося!

in #betterlife2 years ago

IMG_20220410_003514_137.jpg

Доброго часу, дорогі Українці. Трохи завантаженим був цей тиждень, як морально, так і фізично.

З'явився час сісти відпочити і написати що-небудь на Steemit. І ось сиджу і в голову нічого не лізе окрім однієї теми, яку ви усі знаєте, але я спробую трохи відійти від неї.

У четвер заклад з виробництва ременів та подушок безпеки "ZF" у якому я працюю - виграв у номінації найкращий заклад у східній Європі. На честь цього на роботі всім роздавали смаколики та раділи, але мені було трохи не до цього. До речі, 1% із кожної зарплати кожної людини йде на допомогу українцям і я чув, що така допомога виходить не лише від нашої фірми, за що їм велике спасибі.

Зачеплю тему біженців. У Польщі практично не залишилося ні вільного житла, ні роботи. Тому, якщо у вас чи у ваших знайомих у планах тимчасово виїхати з України – розглядайте Чехію, Німеччину та інші країни Євросоюзу які беруть участь у допомозі біженцям.

Ну і про ментальне... Важко. Бракує часу і сил, тимчасово (або ні, подивимося як вийде) вирішив відмовитися від м'ясних та молочних продуктів. Подібний досвід у мене був, і я знаю, що це збільшить мою енергію і скоротить витрати часу на закупівлю/готовку продуктів, а також заощадить трохи фінансів, які підуть на добрі справи.

Зараз той час, коли ти забуваєш про себе і починаєш думати про інших. Бережіть себе!

Sort:  

Дмитрик, не важко без молока і м'яса. Набагато важче без повітря). Так що в тебе все вийде)

поляки надзвичайні. я в шоці від їхньої допомоги Україні. сподіваюся, ми їм зможемо достойно віддячити сторицею. але хай краще ніколи не мають в країні такої біди, звісно

У тебя ещё голова есть, а думал это жопа. Правильно нечего есть мясо и молоко, пора уже готовиться налегке бежать в гейропу. Поспеши , а то там мест уже не останется.

🙂 шо ти тут забув?)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00