Хоёр долоо хоногийн дараа би худалдагчтай дахин уулзаж, ярилцлаа. Сайн эсвэл муу ч хамаагүй, худалдагч нь маш эелдэг

Олон гэрт байшинг манай эхнэр танилцуулсан дуудлага худалдааны мэргэжилтэнээс эхнэр, нөхөр хоёрын амьдардаг газарт санал болгов. Түрээслэгч нартай уулзалгүйгээр амжилттай тендер хүлээн авсан нь миний аз байлаа. Гэтэл түрээслэгч гуравдугаар давхарт байрлуулсан 21.7 сая воны барьцааны улмаас шүүхэд зарагдахаар бичиг баримтаа уншиж, цэцэрлэгийн талаархи бичиг баримтыг хуулбарлах шаардлагатай болжээ.

Түрээслэгчийн түрээс нь бараг л хуурамч цэцэрлэг гэдгийг олон хүн мэддэг. Гэсэн хэдий ч дэгдээхэйн хувьд би маш их санаа зовдог байсан. Хэцүү асуудал гарсны дараа би Госудад итгэж, цааш үргэлжлүүлэхээр шийдсэн. Би түрээслэгчидтэй уулзахаар шийдсэн бөгөөд тэд өөрсдөө бууж өгөхийг урьсан. Энэ үед тэрбээр хуурамч түрээслэгч гэдгээ мэдэгдэн, шилжүүлэн өгөх тушаал гаргасан.

Хоёр долоо хоногийн дараа би худалдагчтай дахин уулзаж, ярилцлаа. Сайн эсвэл муу ч хамаагүй, худалдагч нь маш эелдэг, сайхан сэтгэлтэй байсан. Sungjooo-ийн сургаалын дагуу тэрээр өршөөлийн үйлдэл, хувийн бичиг баримт хуурамчаар үйлдэх, дуудлага худалдаагаар үйлдсэн гэмт хэргүүдийг хөнөөж, өр төлбөрөө өгөхийг уриалжээ. Гэсэн хэдий ч барьцаалагч эзэмшигч нь барилгын төлбөрөө авах ёстой гэж хатуу санал зөрөв. Бид бие биетэйгээ энэ асуудлын талаар ярилцахаа больсон. Би зүгээр л нэг пивотой хамт салсан.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66518.22
ETH 3187.49
USDT 1.00
SBD 4.05