Гэхдээ хөрөнгө оруулалт хийхээсээ өмнө тайлбарыг нь сонсох нь үнэн бөгөөд хэцүү байдаг

Би үл хөдлөх хөрөнгийн бизнес хэрхэн төлөвлөж байгааг харахын тулд спам дуудлагын мөрийг сонирхож хариулсан. Тэд чимээгүй сонссон ч гэсэн тэдний гэрэлтүүлгийг доош нь эргүүлээд сэтгэлээ хаяв.

Жишээлбэл, хэн нэгэн танд хөрөнгө оруулалт эсвэл бизнес санал болговол хамгийн түрүүнд юу бодож болох вэ? Ихэнх хүмүүс ашгийг анхдагч үнэ цэнэ гэж үздэг. Илүү дотно хүн амжилтанд хүрэх боломжийг бодох болно.

Гэхдээ асуудал бол миний бодлоор одоог хүртэл байгаа юм. Санаа зовох хоёр дахь зүйл бол 'Чи энэ зүйлийг надад санал болгов уу?' Самчаро нь 'энэ бизнест оруулсан хөрөнгө оруулалтаас хамгийн ашигтай нь хэн болохыг' бодох хэрэгтэй бөгөөд эцэст нь хөрөнгө оруулалтын цаг хугацаа, хохирлын хэмжээ хэр зэрэг гарахыг тооцоолох хэрэгтэй.

Гэхдээ хөрөнгө оруулалт хийхээсээ өмнө тайлбарыг нь сонсох нь үнэн бөгөөд хэцүү байдаг. Над шиг хэн нэгэн үүнийг өдөр бүр хийх нь бараг боломжгүй бөгөөд миний хамгийн сайн найзын санал миний шударга байдалд нөлөөлөх эсэхийг би хүртэл асууж чадахгүй. Тиймээс, хэрэв та сайн дүгнэлт хийхгүй бол цаг гаргаж, судалж, бодож үзэх хэрэгтэй.

Бизнес эрхэлдэг хүмүүсийн нийтлэг зүйл бол архи уух үдэшлэг дээр бизнес төлөвлөх гэх мэт аяндаа эхлэх явдал юм. Эрсдэл, ашиг олох магадлалыг тооцоолж, тодорхой бизнес төлөвлөгөө боловсруулж цаг хугацааны явцад та эрсдлийг арилгах эсвэл далд эрсдэлийг нээх боломжтой. Эдгээр асуултуудын хамгийн гүн нь та яагаад над дээр хөрөнгө оруулалтын саналыг гаргаж байгаа бөгөөд хэн хамгийн их ашиг хүртэх вэ гэдэг асуудал юм.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88