You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beer and Boats: Heineken Regatta time!

in #beersaturday7 years ago

Bedoelde je nu "lots of beer" of "loads of beer"? Zal wel op hetzelfde neerkomen zeker... hahaha.
De soca-dame kende ik nog niet, wel kei-goed ('k hou niet van Shaggy)
Dus als ik het goed begrijp gaan er op deze blog nog veel foto's van top boten verschijnen, met en zonder crew... En wat sfeerbeelden van de party(s) lijkt me ook wel leuk...

Sort:  

Ik bedoel inderdaad loads of beers en lots of beer eigenlijk allebei! :D

Destra is echt een fantastische artieste! Zeldzaam goed, heb er zin in om die te zien vanaf achter mn barretje. Ik denk inderdaad dat hier nog niet het laatste woord over geschreven is :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62178.11
ETH 2509.69
USDT 1.00
SBD 2.66