Belki De Şer Sandığımız Şey Bizim İçin Umut Dolu Hayır Kapıları Açıyordur?

in #az5 years ago

Merhabalar;

Nasılsınız? Umarım hayatınız umduğunuz gibi gidiyordur. Aslında bakarsak her halimize şükretmemiz gerekmekte size bir video ile örnek vermek istiyorum;

Belki serçe gibi benzer durumları yaşıyoruzdur. Şer sandığımız şey bizim için umut dolu hayır kapıları açar.

Ne olursan ol asla umudunu kaybetme.

Bir insan parasını kaybetmişse hiçbirşeyini kaybetmemiş demektir. Bir insan sağlığını kaybetmişse hayatının yarısını kaybetmiş demektir. Ama bir insan umudunu kaybetmişse işte o zaman herşeyini kaybetmiş demektir. -Konfüçyüs
Size bir video daha bırakmak istiyorum. Muhtemelen karşılaşmışsınızdır. Hüzünlü değilim, mizacım böyle;

Kötü şeyler yaşar her insan, güçlü olan ise en iyi dayanabilen insandır. Sanki özlü sözler paylaşırmış gibi bir yazı oldu ama anlatmak istediğimi betimlemek istiyorum, karşı tarafa doğru aktarabilmek istiyorum. Şuraya saf, temiz bir İsmail abi bırakmazsam eksik hissedeceğim sanırım;

https://twitter.com/ismailabimm/status/1082988437832126464?s=20

Güzel kalpler, saf ve temiz duygular sadece çocuklarda olmaz biraz umutlu olsun. Barış Manço'yu andık geçtiğimiz günlerde onu da güzel bir video ile tekrar anmamıza vesile olması dileğiyle bu kesiti sizinle paylaşmak isterim;

https://twitter.com/1adetpenguen/status/1081205003245809665?s=20

Çok fazla konuştum şiirime geçmeyi düşünüyordum fakat sözü çok uzatmak istemiyorum son olarak şunu söylemeliyim ki;

Kalp görmek istediğini söylüyor göze ve gözde öyle görüyor. Onu görene kadar özlüyorum ve görüyorum. Mutlu oluyorum sonra zamanında hiç beğenmediğim şeyleri yaptığını görünce bir sinir stres basıyor ve sövüp saymaya başlıyorum. Fark ediyorum ki o hal ve hareketleri yapmadan önce güzel görünen insan bana çirkin, aptal, karaktersiz biri olarak görünüyor.

https://twitter.com/queqtra/status/1081905835276685312

Daha mutlu, huzurlu ve umutlu günlere uyanmanız dileğiyle ve tekrar görüşünceye dek Allah'a emanet olun, kendinize dikkat edin.


Posted from my blog with SteemPress : https://queqtra.timeets.xyz/2019/01/11/belki-de-ser-sandigimiz-sey-bizim-icin-umut-dolu-hayir-kapilari-aciyordur/

Sort:  

:))
Bu harikaymış, paylaşımın icin teşekkür ederim.

tamam gitsin bende başka kızla evlenirim

Hayırlısı deyip geçmek bazen hatta cogu zaman altından kalkamayacağını düsündüğün seylerin ne kadar önemsiz olduğunun farkına varmana sebep olabilir.

Kesinlikle o çocuk kadar masum olup, öyle birşey soyleyebilsek keşke:)

Edit: Twitter bağlantıları steempress üzerinde video halinde gözüktüğü için direkt link halinde paylaştım. Kesinlikle izlenmesi ve atlanmaması için link halinde paylaştım. Bu konu hakkında fikrinizi merak etmekteyim. Bu konu hakkında kötü bir fikir mi yaptığım şey?

Edit 2: Bu yazıyı yayınladıktan sonra eski sevgilim tarafından numaramın silindiğini farkettim. Ben ona şiirler yazar ve özlerken gördüğüm şey biraz kaderin cilvesi sanırım. Çok şükür kurtulmuşum diyebiliyorum bu günlerde :D

Edit 3: Ayrılık zor günleri getirdi. Ama kendime yakın gördüğüm insanların aslında bana çok fazla uzak durması gereken insanlar olduğunu farketmemi ve çok büyük hatalar yapmamı da engellemiş oldu. Allah'a şükürler olsun🙏

Yaptığın şey kötü bir fikir değil. Ayrıca bazı şeyleri fark edebiliyor olmana mutlu oldum. Zaman geçtikçe yaşadıklarının sana neler kattıklarını ileride daha net fark edeceksin. Insanlar vakit geçirdiği bir şeyden kopuncada 'alışkanlık' olduğu için üzülüyor boşluğa düşüyor. Belki de şuan hissettiğin üzüntünün bir kısmı bu yüzdendir. Bunu zamanla her şeyi unuttuğunda anlayacaksın. Insanoğlunun beyni unutmaya programlıdır. Neleri unutmadık ki zaten. Sen sadece çok fazla düşünmemeye ve seni üzecek şeyler şarkılar vs dinlememeye çalış yeter. Gerisi bir şekilde gelip geçiyor. Önemli olan bunları dimdik ayakta karşılamak, yaşadıklarımızdan ders çıkarmak. 😍

Ben sıkıntılı bir durum görmedim, neden kötü olsun ki.

Link olarak vermek çok yapılan birşey değil o yüzden tereddüt ettim. @tahirozgen saygılarımla...

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by queqtra from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Congratulations @queqtra ! You received a 30% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 40 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63585.64
ETH 3035.86
USDT 1.00
SBD 3.84