The Hatter. my cartoon animation / Kapelusznik moja rysunkowa animka

in #art5 years ago (edited)

[EN]
Hey Steemians
Today I'm posting my cartoon walk animation. 24 frames.
That's how he goes joyfully and bravely through a country that is not yet precisely defined. Indefinitely.
Maybe soon he will become alive and do something inappropriate.



[PL]
Czołem Steemianie
Dzisiaj publikuję moją rysunkową animację. 24 klatki.
W ten sposób idzie radośnie i dzielnie przez kraj, który nie jest jeszcze dokładnie określony. W nieskończoność idzie.
Może wkrótce stanie się żywy i zrobi coś niewłaściwego.
podpis mniejszy.jpg

http://www.planeta-rium.eu/
by me

Sort:  

Sprężyście i z energią :D Dobra robota! :)

Dzięki:) rzeczywiście jakiś taki dziarski jest ten gość:)

Bardzo dynamiczna animacja :) nie wiem czemu przypomina mi odrobinę stracha a Czarnoksiężnika z Oz :) w czym składałeś animację? :)

Posted using Partiko Android

Dziękuję bardzo, rysowałam każdą klatkę, a potem wrzuciłam w gifmaker.me
może właśnie te patyczakowate dłonie się kojarzą z klimatem Oz. W każdym razie też oglądałam i gdzieś w podświadomości wyryły się pewne pierwowzory. ;)

gaci jeszcze nie ma, ale kapelusz już na miejscu.
elegancik :D

PS:
lubię jego dłonie :)

a dziękuję. Tak jak piszesz, czuję, że on rzeczywiście jest tym elegancikiem, może w końcu się ubierze ;) albo nawet zatańczy. W każdym razie cieszę się, że się podoba to i owo.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89