Покана в свят на знание и вдъхновение

in #art7 years ago

Здравей,

Искам да те поканя да станеш част от едно пътуване из символи, фолклор , природни сили и сакрална геометрия.

За да започнеш пътуването още сега, посети първото ми вдъхновение.
Там ще можеш да научиш информация, с която искам да вдъхновявам и информирам любопитни хора като теб. Отделила съм доста от времето си, за да създам страничката и информацията в нея. За това, направо се гмуркай в дълбочините и ме последвай и на facebook.com/gabchikart

Благодаря ти!

Sort:  

Много готина идея. Подкрепям !

Благодаря! Означава много за мен.

Изключително интересна идея! Бих искала да разбера повече за всички елементи и да науча повече за нашия фолклор. Дори с удоволствие бих купила някой аксесоар.

Поздрави,
Деница

О! Благодаря! Ако има достатъчно хора, които да ме подкрепят ще продължавам да правя такива неща. Ти прочете ли статията в сайта ми? Там където обяснявам всички елементи.

Прочетох тази за фертилността и ми се стори много интересна :)

Екстра :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66181.33
ETH 2700.56
USDT 1.00
SBD 2.88