"Obsolete" teaser. New anime from YT and Gen Urobuchi

in #anime5 years ago

obsolete01.jpg

Produkcja od YT, myślę sobie WTF. Słyszałem, że też chcą ukroić dla siebie kawałek tortu w związku z rozwojem streamingu na rynku filmowo-serialowym, ale informacja o tym, że idą w chińskie bajki, to dla mnie nowość. Minęły 2 minuty - 'Yay! Chcę więcej!". Grafa jest brzydka (jeśli się mylę i mówię bzdury, to przepraszam, mówię z perspektywy laika), ale pomysł z realistycznymi mechami użytymi w wojnie jest świetny. A że nie ma za dużo takich serii, to jestem mocno wyposzczony. Nie ma za dużo anime z realistycznym podejściem do wielkich robotów. Pomijając niektóre Gundamy, które można traktować (a przynajmniej niektórzy traktują) jako real-mecha, to widziałem tylko "Gasaraki" i byłem połowicznie usatysfakcjonowany. Bajka przez pierwszą połowę była naprawdę satysfakcjonująca, świetnie przedstawiała różnice na polu bitwy pomiędzy czołgami, a mechami. Ich wady, zalety, możliwości bojowe, mobilność. Jednak im dalej w las, tym mniej mi się podobało. No ale ma cudny opening i ending, polecam odsłuchać.

Tak czy siak, samo "Obsolete" mimo swojej grafiki, na pewno będę oglądał :).

Source:

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98