You are viewing a single comment's thread from:

RE: Alldutch Recap # 2: 13/04/2018 - 20/04/2018

in #alldutch6 years ago

Erg leuk die post over de blije koeien. Wat me weer aan het volgende doet denken ... Ik zag een tijdje geleden een video dat de koeien de wei in mochten. De manier waarop dit verliep liet mij eigenlijk stomverbaasd kijken ... een heel pad is voor de koeien afgezet met linten en dranghekken ... nu snap ik de linten en hekken nog wel. Maar wat ik niet begrijp is dat er een heleboel mensen bij staan te juichen en joelen alsof ze in de Efteling zijn beland. Koeien in de wei zou toch normaal moeten zijn? Helaas is de realiteit anders en komen veel koeien niet meer buiten. En dat is pas triest ... dat mensen het een spektakel zijn gaan vinden is toch triest voor iets wat normaal hoort te zijn?

Sort:  

Dat is zeker waar. Mensen sporen tegenwoordig vaak niet meer helemaal. Koeien hóren in de wei, vind ik.

Komt hier misschien de term "klapvee" vandaan🤔.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59185.02
ETH 2522.04
USDT 1.00
SBD 2.47