Op naar 2020!

in #alldutch5 years ago

image

Goooooooood morning Breda !!!

Zit alles er nog aan? Alle teentjes, vingers en beide ogen ? Mooi kunnen we heel en gezond aan 2019 beginnen. Natuurlijk de aller beste wensen, may the odds be in your favor!

Anyway, zoals je wellicht zult weten doe ik niet aan goede voornemens maar aan slechte. Want face it, nakomen doe je ze toch niet en in plaats van uiteindelijk toch geen verbetering heb ik dan geen verslechtering.

Het resultaat is in beide gevallen exact het zelfde, maar in mijn geval is dat vanwege geen achteruitgang, wat veel positiever klinkt dan geen vooruitgang! Plus het is kei veel leuker dan kansloos lid te worden van een sportclub en na drie maanden het maar gaan zien als een maandelijkse donatie.

image

Zo heb ik mij voorgenomen dit jaar meer te gaan feesten! Meer te gaan drinken en misschien toch pijproken op te gaan pakken.

Meer heb ik me niet voorgenomen, je moet de lat namelijk niet te laag leggen. Dat werkt demotiverend en moet er niet aan denken dat je erover struikelt en met je snufferd in de goot beland.

Ik ga het me vandaag lekker makkelijk maken en na het ontbijt heerlijk op de bank een dagje niksflixen! Maken jullie er ook een relaxed dagje van en vandaag mag even wat minder awesome!

Carpe Die 'op naar 2020!!' Diem

Sort:  

Voor mezelf heb ik geen voornemens, ook geen wensen.
Wel heb ik de allerbeste wensen voor de zoon van mijn buurman, dat hij eindelijk met z'n eeuwige verloofde mag huwen. Of hij daarmee gelukkig wordt interesseert me geen zier, wel dat ze zo snel mogelijk in hun eigen huisje mogen gaan wonen, zodat ik van al dat lawaai, waarvan hij beweerd dat het muziek is, af ben. En dat ik zo mijn nachtrust terug kan vinden.

noise.png

Je ziet het, ik heb aan jou een goeie leermeester.
(LOL)
Nog een fijn jaar gewenst

Hahahaha heerlijke insteek. Hier kan ik nou echt van genieten hahaha :)

Hahahahha hier moest ik ontzettend om lachen! Ik hoop het met je mee.. hup huwen en het huis uit.. liefst deze week nog :)

Hahahaha heerlijke insteek. Hier kan ik nou echt van genieten hahaha :)

Haha de beste wensen! Hier ook de hele dag niksflixen.. helaas lastig nog wat nieuws te vinden, dus tips zijn welkom :)

Heb je Sharknado al eens gezien? De hele serie is een aanrader, maar misschien is het meer míjn humor dan die van jou :)

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64271.38
ETH 3157.43
USDT 1.00
SBD 4.25