You are viewing a single comment's thread from:

RE: Inspiratie voor schrijvers! Ontsluit je verborgen creativiteit!

in #alldutch7 years ago

Lijkt me leuk om te doen. Ik ga het binnenkort proberen en als het resultaat goed is dan post ik hem met een verwijzing naar jouw post. Misschien een leuk idee voor een #alldutch contest? 😁👍🏻

Sort:  

Indertijd heb ik er een website mee gemaakt the5minutebook.com , het leverde me niks op dus na een jaar ofzo heb ik hem gestopt. Kostte alleen maar geld.

Ik had volgens mij op die website wel een timer meegeprogrammeerd, zodat je ook echt maar 5 minuten de tijd had. Ja leuk idee, maar ja marketing, daar ben ik nooit goed in geweest....

Het leek me dus een leuk idee als mensen er zo'n in 5 minuten geschreven stuk op zouden zetten en dan na verloop van tijd, als er zo'n stuk of 60 inzendingen waren, er een boekje van maken.

Maar dat zouden we misschien hier wel kunnen organiseren.
Wie weet?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65317.17
ETH 2646.03
USDT 1.00
SBD 2.86