You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bang voor Amerika

in #alldutch7 years ago

Ik ben het helemaal met jou eens @vjbasil. De oorlogszucht en bemoeienissen van amerika zijn inderdaad eng. Ik denk dat de ware bestuurders van dit land degenen zijn die de centrale banken op onze wereld besturen. Alle landen die amerika de laatste jaren is binnengevallen en heeft verwoest waren landen waar ze de geldstroom nog niet beheerstten. Rusland, China en Korea daar moeten ze ook nog deze positie veroveren. Wat ze op het nieuws vertellen over deze landen geloof ik niet tenzij ik het zelf met mijn eigen ogen gezien heb. Er worden smerige spelletjes gespeeld en ten koste van...laten we hopen dat het niet zo ver komt en ons niet door hun laten beïnvloeden. Mooi geschreven post. Ik heb het met plezier gelezen. 👍🏻

Sort:  

Bedankt,

Goed om te weten dat ik niet de enige ben die er zo over denkt!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65317.17
ETH 2646.03
USDT 1.00
SBD 2.86