Dit is niet wat u denkt... (Deel 1)

in #alldutch5 years ago

Tijdens mijn dagelijkse wandelingen kom ik nogal eens dingen tegen waarvan ik weet dat het niet altijd is wat je denkt dat het is.
Daarom ga ik de volgende dagen met de smartphone in de hand (ik heb (nog) geen camera) op jacht om zo'n visuele oplichting vast te leggen.
Deze close up van een tak van een boom en z'n bladeren is zo'n illusie.

blog14c.jpg

Eigenlijk is het gewoon de voorgevel van een planten en bloemen groothandel.

20181113_130337.jpg
Klik op de foto om te vergroten.
Dank aan @woodzi voor het truukje om de foto te kunnen vergroten.

Kijk eens goed rond in je eigen omgeven en je zal zien dat er ook in jou buurt meerdere voorbeelden te vinden zijn. Maak er een foto van en plaats 'm hieronder in een reply.


Bent u ook Nederlandstalig? Kom dan gerust even een babbeltje maken op ons Alldutch discord kanaal, van harte welkom.



alldutchnew.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88