You are viewing a single comment's thread from:

RE: De Steemit verwachtingen

in #alldutch7 years ago

Landgenoten,

Wat voel ik me ineens thuis hier nu ik alldutch gevonden heb.
Nederlanders kom je ook overal tegen haha.

Bedankt voor de duidelijk omschreven handleidingen, ben inmiddels een tijdje actief op Steemit, maar begin nu pas echt te begrijpen hoe het allemaal werkt.
Dus wat denk ik van Steemit en de toekomst?

Steem lijkt me 1 van de blockchains die niet alleen een sterk concept hebben, maar dat ook al goed op de wereld gezet is. Hier zit nog veel potentie in !
Nu zelf nog een tandje bijschakelen en vaker actief zijn op SteemIT.

Goededag verder! gr. Michiel

Sort:  

Heheh een tandje bijschakelen :))

Ja actief zijn heb je wel nodig, want inderdaad stiekem zal het je wat tijd gaan kosten!

Maar een warm welkom is je gewenst en hopelijk zullen we met zn allen veel profijt van deze blockchain hebben!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66028.29
ETH 2694.36
USDT 1.00
SBD 2.89