Khipu

in #khipu5 years ago

bence khipu gelecek için umutlarla dolu bir tokendir. Kendilerini daha iyi ifade edebilir ve geliştirebilirse kendine güzel biz yer bulabilir diye umuyorum. Tabi işi oldukça zor rakiplerinin çook gerisinde. Çok sıkı çalışıp geliştirmeleri lazım.bence khipu gelecek için umutlarla dolu bir tokendir. Kendilerini daha iyi ifade edebilir ve geliştirebilirse kendine güzel biz yer bulabilir diye umuyorum. Tabi işi oldukça zor rakiplerinin çook gerisinde. Çok sıkı çalışıp geliştirmeleri lazım.bence khipu gelecek için umutlarla dolu bir tokendir. Kendilerini daha iyi ifade edebilir ve geliştirebilirse kendine güzel biz yer bulabilir diye umuyorum. Tabi işi oldukça zor rakiplerinin çook gerisinde. Çok sıkı çalışıp geliştirmeleri lazım.bence khipu gelecek için umutlarla dolu bir tokendir. Kendilerini daha iyi ifade edebilir ve geliştirebilirse kendine güzel biz yer bulabilir diye umuyorum. Tabi işi oldukça zor rakiplerinin çook gerisinde. Çok sıkı çalışıp geliştirmeleri lazım.bence khipu gelecek için umutlarla dolu bir tokendir. Kendilerini daha iyi ifade edebilir ve geliştirebilirse kendine güzel biz yer bulabilir diye umuyorum. Tabi işi oldukça zor rakiplerinin çook gerisinde. Çok sıkı çalışıp geliştirmeleri lazım.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63177.41
ETH 2439.37
USDT 1.00
SBD 2.58