28. SOF / 11. in 12. april / Jaz sem medij, ti si medij, vsi smo medij!

in #anzejereb5 years ago


28. Slovenski oglaševalski festival (SOF) bo potekal 11. in 12. aprila v hotelu Kempinski Palace Portorož. Slogan letošnjega SOFa je "Jaz sem medij, ti si medij, vsi smo medij!" - rdeča nit so namreč meje in odgovornosti aktivne uporabe družbenih in tradicionalnih medijev.

Kot so zapisali na spletni strani SOFa: Demokratizacija medijev je s pomočjo spleta in vedno cenejših tehnologij nekoč pasivnega spremljevalca prelevila v ustvarjalca in distributerja vsebin. Na družbenih kanalih je vsakdo lahko avtor, pisec, fotograf, filmar, … Všečki so nova valuta, delitve objav lahko vplivajo na poslovanje podjetij, komentarji pod objavami vzbudijo zanimanje novinarjev, hashtagi pa lahko ljudi celo povežejo v gibanje.

Devetčlanski žiriji bo predsedoval Anže Jereb, izvršni kreativni direktor, BBDO Ukrajina in Srednja Azija. Pridružili se mu bodo Kristijan Andoljšek, umetniški direktor, Innovatif, Luka Bajs, kreativni direktor, Grey Ljubljana, Miha Bevc, kreativni direktor & partner, BPCS, Robert Bohinec, kreativni direktor, Futura DDB, Maša Butara, direktorica vsebin in digitalnih strategij, Luna\TBWA, Drago Mlakar, kreativni direktor, Pristop, Sašo Petek, kreativni direktor, Agencija 101 in Urška Saletinger, vodja korporativnih komunikacij, Abelium.

Žiriji se bodo pri izboru velikih nagrad in novi najprestižnejši nagradi festivala SOF SOF-a pridružili trije mednarodni člani: Vanja Blumenšajn, kreativni direktor, Señor Zagreb, Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor, New Moment Beograd in Jana Savić Rastovac, kreativna direktorica, McCann Beograd.

Več informacij o festivalu https://sof.si/


Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2019/02/12/28-sof-11-in-12-april-jaz-sem-medij-ti-si-medij-vsi-smo-medij/

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61482.47
ETH 2990.09
USDT 1.00
SBD 3.67