Міністр Петренко про свою охорону: З цим неможливо навчитися жити

in #ua7 years ago (edited)


Петренко стверджує, що не може звикнути до охорони

Міністр юстиції Павло Петренко стверджує, що з недавніх пір перебуває під охороною.

Про це він розповів в ефірі телеканалу 112 Україна.

«Коли в минулому році ми запустили систему електронного декларування, 2 тисячі суддів звільнилися. Мені передавали… м’яко кажучи: вас не люблять, пане міністре. Всяке було…», – розповів урядовець.

За його словами, він отримував погрози ще в 2014 році, коли його відомство змінило процедуру продажу арештованого майна і відсторонило від неї компанію-монополіста, наближену до сина екс-президента Віктора Януковича і підконтрольну декільком регіоналам.

«Ми ухвалили рішення, що ні, так не буде. Ми скасували той порядок, ввели систему електронного продажу арештованого майна.. Місяців зо три були жорсткі інформатаки на мене, передавали «привіти» від різного роду «товаришів»: «Ти ж дивись, тобі ходити по місту і жити»… Кажу: «Я готовий спокійно ходити по місту і жити, я знаю, що роблю правильну справу», – зазначив Петренко.

«У мене не було охорони до останнього часу», – додав він.

Нині ж, додає міністр, його постійно супроводжує одна людина.

«І цим неможливо навчитися жити», – підсумував посадовець.

Постійне посилання

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60244.17
ETH 2333.72
USDT 1.00
SBD 2.47