Hakkımda

in #tr6 years ago

Nadir YILDIRIM
1965 yılında Kahramanmaraş’ta doğdu. İlk ve orta öğrenimini burada tamamladı. Yüksek öğrenimimi Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesinde tamamladıktan sonra, vatani görevini Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetinde Yedek Subay olarak yerine getirdi. Milli Eğitim Bakanlığına bağlı ilköğretim ve liselere öğretmenlik, yöneticilik ve yönetici yardımcılığında bulundu.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesinde Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalında, Din Sosyolojisi Alanında “Toplumsal Değişim ve Din – Kahramanmaraş Örneği” bitirme teziyle yüksek lisansını tamamladı.
İlmin beşikten mezara kadar olduğuna inanan, iki günü eşit olan ziyandadır ilkesini hayatının bir disiplin ilkesi olarak benimseyen YILDIRIM, bir öğretmen ve bir yöneticinin kişisel gelişimi ve mesleki niteliğini artırmak zorunda olduğu prensibiyle, Ahmet Yesevi Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi alanında II. Yüksek Lisansını “AB Projelerinin Yönetici Yeterlilikleri Üzerine Etkisi” konulu bitirme projesini yaparak mezun oldu.
Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda öğretmenlik ve yöneticilik görevi sırasında özellikle AB Projeler, Stratejik Planlama ve Yönetim, Toplam Kalite Yönetimi, Yetişkin Eğitimi ve İletişim gibi diğer konularda sertifika programlarına katılarak bu konularda da yetkinliğini artırdı.
Milleti Eğitim Müdürlüklerinde ve Milli Eğitim Bakanlığınca düzenlenen çalışmalarda görev aldı. AR-GE yapılanmasında eğitim sistemine katkı sağlamak amacıyla çalışmalarda bulundu.
Kahramanmaraş Valiliği AB Projeleri Bürosu adıyla faaliyet gösteren ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığının koordinasyonunda Kahramanmaraş, Osmaniye ve Antakya illerinde yürütülen projelere rehberlik ve izleme görevi için Bölgesel Hibe İzleme Ekibinde görev aldı.
2010 yılında Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı, Kalite ve Performans Daire Başkanlığında bilgi ve tecrübelerinden yararlanılmak üzere görevlendirildi.
2011 yılında ise aynı başkanlığa Eğitim Uzmanı olarak atandı.
7 Haziran 2015 Seçimlerinde 25. Dönem Adalet ve Kalkınma Partisi Kahramanmaraş Milletvekili Aday Adayı oldu.

Evli ve 3 çocuğu bulunan, halen TBMM’de Milletvekili danışmanlığı yapan YILDIRIM, Arapça ve İngilizceyi mesleki çalışmalarında kullanabilecek seviyede bilmektedir.

2015.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57560.27
ETH 2570.10
USDT 1.00
SBD 2.48