O.S.T.R. wydał piosenkę w projekcie z World of tanks! Patriotyczna piosenka promująca grę WOT

in #polish6 years ago (edited)

Untitled.pngWitajcie,
W internecie pojawiła się kolejna piosenka polskiego rapera O.S.T.R. (Adam Ostrowski).
Tym razem ku zaskoczeniu fanów podkładem do jego słów okazała się oficjalna ścieżka z gry World of Tanks. Dokładniej z polskiej mapy "studzianki".

Kolaboracja zaistniała w związku z wprowadzeniem do gry polskiego drzewka technologicznego.
Z opisu filmu możemy się dowiedzieć że raper bardzo lubi gry, nawet niekiedy grywa w popularnego WOT'a.

Wypowiedź Adama (źródło oficjalny kanał Asfalt records)
"Prywatnie jestem wielkim fanem gier video, dlatego bardzo cieszę się, że zostałem zaproszony do takiego projektu. Idea zestawienia rapu ze światem cyfrowym to moim zdaniem świetny pomysł, który wypalił w stu procentach. Mimo, że w życiu nagrałem już dużo muzyki, stworzenie utworu do "World Of Tanks" było dla mnie zupełnie nowym doświadczeniem. Nowym i bardzo ekscytującym, ponieważ od dziecka jestem miłośnikiem gier wojennych, a „World of Tanks” jest jedną z moich ulubionych. Nie dość, że można się przy niej dobrze zrelaksować, to posiada też walor edukacyjno-historyczny, który bardzo sobie cenię. A tego, że na planie teledysku mogłem przejechać się prawdziwym czołgiem, nie zapomnę do końca życia."

Zapraszam do odsłuchania i obejrzenia świetnego teledysku.
Ponadto piosenka promuje patriotyzm.
Kolejnym argumentem dla obejrzenia tej produkcji jest to, że można tam ujrzeć historyczne maszyny :)

Sort:  

Chyba wolałabym usłyszeć Sabaton w wocie ;)

Ha! Może Cię zaskoczę, ale już kiedyś była współpraca z Sabatonem. Wyszedł nawet czołg premium stylizowany przez Sabaton, a w garażu leciały ich piosenki.
Może nie znam każdej piosenki tego zespołu, ale moja ulubiona to Warszawo Walcz!
Pozdrawiam ;D

@mizej tytuł tej piosenki to uprising opowiada ona o walecznych ludziach z powstania warszawskiego a tu masz kolejny utwór o Polakach

Tak, mój błąd. Potwierdzam, ta piosenka to Uprising.
Swoją drogą, bardzo dobrze Ci podskoczyła reputacja po moim artykule ;D
Gratuluję!

@mizej To ja ci dziękuje za ten Artykuł A wracając do tej piosenki to ja bardzo lubię sabaton polecam Ci ich piosenki.Ipolecam tobie przesłuchanie ich płytoteki

Zamierzam zagłębić się w ich twórczość ;D

@mizej Polecam w ogóle sabaton śpiewa o histori która się odbyła

Tak! Ogólnie podoba mi się to w nich, że nie zakłamują tego co się faktyccznie wydarzyło.

Congratulations @mizej! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @mizej! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63931.73
ETH 2663.43
USDT 1.00
SBD 2.84