God Of War odc.44 Gameplay PS4 Pro PL

in #polish6 years ago


Zapraszam do oglądania czterdziestego czwartego odcinka z mojej serii z gry God Of War. W tej części naszej przygody Kratos z Atreusem odwiedzą ducha bandyty i poinformują go o losie jego syna.

God Of War na PS4 jest piątą odsłoną serii, za które odpowiada wewnętrzne studio deweloperskie Sony Interactive Entertainment Santa Monica.W grze wcielamy się w wojownika o nadludzkiej sile Kratosa, który po zniszczeniu Olimpu przeniósł się na północ. Więc nie trudno się domyśleć że będzie to Skandynawia, a głównym tłem rozgrywki staną się nordyckie wierzenia i stwory. Bohaterowi będzie towarzyszyć syn Atreus, wspomagając ojca w walce z mitycznymi kreaturami. W polskiej wersji God Of War w postać Kratosa wcielił się Artur Dziurman. Gra wyszła na PS4 i na PS4 Pro 20 kwietnia 2018 roku.

Muzyka w intro i zakończeniu: Josh Woodward
https://www.joshwoodward.com/song/HouseInMyHead

{Max grania - zero gadania}
Zapraszam do oglądania:)

Jeśli się podobało to zostaw komentarz i łapkę w górę :-) .


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Witaj, przepraszam, że przeszkadzam ale mam do Ciebie takie pytanie: Czy wiesz może czemu nie mogę wysyłać na Dtube filmików większych niż 2GB i w nie lepszej rozdzielczości niż 480p? Dzięki za poświęcony czas i Pozdrawiam :)

Hej. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego tak się dzieje. Osobiście nie wysyłam plików większych niż 2 GB. Spróbuj dopasować jakość np 720p do rozmiaru pliku powiedzmy do 1,8 GB i wtedy sprawdź. Wysyłanie w 720p u mnie działa. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63658.03
ETH 3299.99
USDT 1.00
SBD 3.90