Ніґерієць за два тижні заговорив українською

in #ua6 years ago

Нігерійський співак Леонардо Ободоеке, який із 2012 року живе в Україні, поділився своїм досвідом вивчення української мови. Про це повідомляє Радіо свобода

Леонардо живе в Україні уже 6 років.

«Вивчати українську для мене було логічним рішенням, оскільки коли ти приїжджаєш до якоїсь країни і поважаєш її культуру, людей, то ти повинен розуміти і державну мову, спілкуватися нею», – підкреслив хлопець.

https://www.facebook.com/yevhen.perebyinis/videos/291835308019357/

«Своє знайомство з українською я розпочав ще перебуваючи вдома, у Нігерії: вивчив український алфавіт, а також фрази, які повинні були допомогти мені вижити. Робив це абсолютно самостійно, шукаючи в Інтернеті необхідні програми (а їх достатньо)», – додав Леонардо.

За його словами, для адаптації знадобилося немало часу, однак уже через два тижні після приїзду він міг розмовляти з таксистами і навіть торгуватися в магазинах.

Більше того, він зізнався, що стимулом до музичної кар’єри було прослуховування українських пісень: «Мені настільки сподобалася ця музика, що я захотів сам заспівати. Згодом у вигляді експерименту я спробував створювати пісні українською. Так, це нелегко, але українська мова дуже гарна, гармонійна, співоча».

Джерело:
https://infa.ua

Sort:  

Молодець Леонардо. А в Україні живуть деяки індивідуми, які за все життя неспроможні вивчити мову держави в якій проживають. Доречі, непогано співає

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63099.80
ETH 2455.59
USDT 1.00
SBD 2.58