Paramedik Arkadaşımın Ağzından - Reina Saldırısı

in #tr6 years ago (edited)

Bende bir Paramedik olarak arkadaşımın yazısını sizlerle paylaştım.

> Reina saldırısının olduğu yılbaşı gecesi kendi noktamdan farklı olarak Kağıthane 6 Noktasında ek nöbetteydim. Yılbaşı kutlamaları için Ortaköy meydan da sağlık tedbirindeydik. Gece yoğunluk azalınca ekibime çok şükür olaysız bitiyor noktamıza dönüyoruz dedim, daha bunu dememin üzerinden dakikalar geçmiştiki Polis memurları hareketlendi. Telsizden Acil çıkış anonsu geldi. Birkaç dakika içinde olay yerine vardık. Ekibime triaj yapacağız söyleminde bulundum ve Ambulanstan inip olay yerine girdik.İlk olarak elim yerde yatan polis memurumuzun nabzına gitti, diğer elimde telefon komuta şefine Acil destek çok sayıda yaralı var diyordum. Şehit polisimizden nabız alamamak o an o memuru öyle görmek… Ama işimin gereği yerde yatan diğer yaralıları da kontrol ettim. O hengamede dışarıya kaçışanlar… O an içimden Allahım yalnızım sen yardım et dedim. Bir an arkamı döndüm ve ardımda SAYISIZ MAVİ IŞIK ve SARI YELEKLİ KAHRAMAN gördüm.O an iyiki bu işi yapıyorum iyiki sizinle çalışıyorum dedim içimden. Kısacık sürede etraf meslektaşlarımla ve Polislerimizle dolmuştu, belki kötü bir olay yaşamıştım ama ülkemizi bölmek isteyenlere inat en kötü anlarda bile her an her yerde dimdik duran vatan sevdalısı meslek sevdalısı görmek öyle bir cesaret vermiştiki bana. Yüzden fazla ambulansı koordine edip yaralıları tahliye edip ve malesefki ölenleri adli tıbba göndermiştim. Sabah saat 7’yi geçiyordu artık komuta şefimle görüştüm olay yerinden son triaj ekibi olarak ayrılmak için görüştüm bana o an şefimin ettiği teşekkür beni onure etmişti. Keşke o olay olmamış olsaydı. Olmuştu ne yazıkki kaybedenler olmuştu ama kazananlara vesile olmakta apayrı bir gurur olmuştu. Bu işi yaptığım için insanların hayatlarına dokunabildiğim için dua alabildiğim için ve en önemlisi nöbetten çıkıp yatmak için yastığa başımı bıraktığımda bugün yine işimin hakkını verdim benden zengini yok demiştim.MAVİ IŞIK VE SARI YELEKLİ KAHRAMANLAR SİZLERLE AYNI ALANDA OMUZ OMUZA ÇALIŞMAKTAN ONUR GURUR DUYUYORUM… 

 KAYNAK  https://www.altinambulans.org/oguz-ergenc/

Sort:  

Bilgiledirici bir yazı. Ellerine sağlık

Güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş emeğine

tesekkur ederim .

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71181.66
ETH 3647.17
USDT 1.00
SBD 3.75