3D FPS Oyunu

in #tr7 years ago

Merhaba.
   Uzun uğraşlar sonunda 10 Mart - 24 Nisan 2019 tarihleri arasında tek başıma internetten edindiğim bilgiler, bir yıllık tecrübe, hayalgücü ve büyük sabırla Hacivat Oyunu projemi Google Play de yayınladım.
    #edit: Android için sorunsuz UE4 versiyonu [b]windows 10 işletim sistemi üzerinde 4.14[/b]
    #edit: IOS için sorunsuz UE4 versiyonu [b]windows 10 işletim sistemi üzerinde 4.8[/b]
   Oyun ile ilgili ne varsa; tüm modelleme, kodlama, çizimler, fikir, lisans tarafıma aittir.

   Kendimi geliştirmek adına her türlü eleştiriye (ahlak kuralları içerisinde) açığım.

Oyunun Özellikleri:
- 12 Dil mevcut. (Mayıs sonu güncellemesi ile Arapça ve Hintçe ekleyeceğim.) 
Türkçe, İngilizce, Rusça, Almanca, Japonca, Korece, Çince, Portekizce, İspanyolca, İtalya, İsveççe, Fransa
- #edit: Android için UE4.14 ile geliştirdim.
- #edit: IOS için UE4.8 ile geliştirdim.
- Tüm evleri Sketchup ile modelledim. (Mayıs sonu güncellemesi ile ev sayısını arttıracağım.)
- 8 Karakter mevcut. (Mayıs ortası güncellemesi ile diğerleri aktif olacaktır.)
Hacivat, Karagöz, Çelebi, Tuzsuz Deli Bekir, Kanlı Nigar, Salkım İnci  Beberuhi, Zenne
- Karakter koşma, yürüme efektlerini 3DMax ile hazırladım. (Zıplama efektinin daha iyileştirilmiş hali mayıs ortası güncellemesi ile)
- PHP tabanlı web site üzerinden entegreli olarak hazırladım.
- Toplam 665 MB boyutunda.
- 10+10 level mevcut.
- Her levelde engeller olarak; uçurumlar, yakan kırmızı objeler, geri sayım sayacı mevcut.
- XP ve Mücevher toplama sistemi mevcut.
- Toplanan XP ve Mücevherler ile yeni karakterler açılabilir, ek süre alınabilir.
- Şu an çeşitli zorluklarda seviyeler mevcut. 
- Multiplayer sistemi hazırladım ancak indirme sayısı yüksek olursa aktif edeceğim.
- Uçurumlara akan akarsular mevcut. Kullanıcı ayar menüsünden akarsuları kapatarak oyun performansı sağlayabilir. Aynı şekilde arka ışıklar, yer mumları, bina ışıkları içinde geçerli.

   Çok daha fazla detay, özellik mevcut ancak onları da oyuncuların keşfetmesine bırakıyorum 
   İndirenler, olumlu/olumsuz eleştirenler, destek verenler için şimdiden teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61812.63
ETH 2432.97
USDT 1.00
SBD 2.63