Nothing can Change A Mother's Love ( မိခင္တစ္ဦး၏ ခ်စ္ျခင္းကို မည္သူကမွ မေျပာင္းလဲႏိူင္ပါ )

in #kr7 years ago (edited)

Firstly I want to use my mother photo. Because this post is for my Mon.

IMG_20160310_0010.jpg

Mother’s love has no equal. It is unconditional. Her consistent and real love is immeasurable in any way. She is the miracle of life nurtured by a woman who gave me love and sacrifice.
Nothing can ever replace a mother’s love. For she is good and has a never-ending supply of unconditional love. Nothing comes close to having love that a mother has for her children. Mother shows her endless support and she does everything for the sake and for the love of her children.
Mother is considered as the best and great woman on Earth. Why? Well, just take a look on what MOTHER stands for. It is:

M – for the MILLION things she gave me
O – for she’s growing OLD
T – for the TEARS she shed to save me
H – for her HEART of purest gold
E – for her EYES, with love-light shining
R – for she is always RIGHT and always be.
I wanna say thank you to my mom (mama as what I called her), for everything that she did. She’s always there to support me in everything that I need and in times of trouble. She never stop caring and loving me despite of my flaws and imperfections. She always guides me as I walk in this rough, wet and slippery road on Earth. She makes sure that I will not stumble as I traverse in the way that will lead me to. And whenever I have problem and uncertainty, she’s always there to listen, to give her advises and even help me to solve it. She instilled in me the courage to face up to the harsh realities of life. I owed everything to my mom. Way back from the time when she carried me in her womb for nine months and the moment when she gave birth to me was really an uneasy task.
In other words, she is my HERO. She is also my best friend and my strength. Ma, you are such a good PARAGON. I am nothing without you. I wanna scream and let you hear this very simple yet meaningful word and the only reward that every mother wants at the end of the day – I LOVE YOU.

If You like this post Plz Follow and Vote. I need your support. Follow @dpakyaw
Translate by D Pa Kyaw
Credit- https://shaembaem.wordpress.com
All Photo are Own By D Pa Kyaw
https://www.dpakyaw.com

Myanmar Version
IMG20160206143603.jpg
မိခင္တစ္ဦး၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာဆိုသည္မွာ ခြ်န္းခ်က္မရွိ တုႏိူင္မရႏိူင္ေလာင္ေအာင္ႀကီးမားလွပါသည္။ ဘယ္အခ်ိန္မွာျဖစ္ျဖစ္သူမ၏ ထားရွိတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာတရားေတြက ေပ်ာက္ပ်က္သြားမွာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေတြဟာ သဘာဝက ေပးအပ္ထားသည့္ မိခင္တစ္ဦး၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာမ်ားသာျဖစ္ပါတယ္။

မိခင္တစ္ဦး၏ ေမတၱာေတြကို တစ္ျခားမည္သည့္အရာႏွင့္မွ အစားထိုးလို႔ရမွာမဟုတ္ပါဘူး။ မိခင္တစ္ဦးက သား/သမီးအေပၚထားတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေတြကို မည္သူမွပိတ္ပင္တားဆီးလို႔မရသလို သူမ၏ခ်စ္ခ်င္းေတြက ဘယ္ေသာအခါမွ အဆံုးသတ္သြားမွာမဟုတ္ပါ။ သူမ၏ ခ်စ္ခ်င္းေတြဟာ ကြ်န္ေတာ္တို႔အေပၚေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မဲ့ ထားရွိျခင္းျဖစ္ပါတယ္။

မိခင္မ်ားသည္ ဤကမ႓ာေျမေပၚမွာ ႀကီးက်ယ္ျမင့္ျမတ္ေသာ လူပုဂၢိဳလ္မ်ားျဖစ္ပါသည္။ Mother(အေမ) ဆိုတဲ့ အဓိပၸာယ္ဖြင့္ဆိုခ်က္ကို ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္

M- သားသမီးအတြက္ အၿမဲေပးဆပ္ခ်င္သူ
O- သူမ အသက္ႀကီးလာေသာ္လည္း
T- ကြ်န္ေတာ္တို႔ မ်က္ရည္တို႔ သိမ္းဆည္းရာေနရာ
H- ေရႊေရာင္ ႏွလံုးသားပိုင္ရွင္
E- သူမ၏ မ်က္လံုးမ်ားသည္ အခ်စ္မ်ားစြာျဖင့္ ေတာက္ပေနသူ
R- ကိုယ္ရဲ႕ေဘးမွာ အခ်ိန္တိုင္းရွိေနၿပီး ကာကြယ္ေပးတက္သူ

သူမလုပ္ေပးခဲ့သမွ် အရာမ်ားအတြက္ ကြ်န္ေတာ္ အေမကို အလြန္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ လိုအပ္သမွ်ကို အၿမဲျဖည့္ေပးႏိူင္ခဲ့သလို႔ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ အခက္အခဲမ်ားကိုလည္ ကူညီေျဖးရွင္းေပးခဲ့သူပါ။ ကြ်န္ေတာ္ေပးခဲ့တဲ့ စိတ္ပ်က္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ဒုကၡေတြကို သူမၾကံဳေတြ႕ရေသာ္လည္း သူမကြ်န္ေတာ္အေပၚထားရွိတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာႏွင့္ ဂ႐ုစိုက္မႈေတြကေတာ့ လံုးဝ မေလ်ာ့သြားခဲ့ပါဘူး။ ခက္ခဲတဲ့ ဘဝလမ္းေတြကေန ေျပပစ္သည့္ လမ္းေတြေရာက္ေအာင္ သူမကို သူမ စေတးၿပီး လမ္းခင္းေပးခဲ့ပါတယ္။ ခက္ခဲတဲ့ ခရီးလမ္းမွေတာ့ သူမကေရွ႕ကေန ဦးေဆာင္သူတစ္ေယာက္ပါ။ ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္လိုအဆင္မေျပမႈ ျပသာနာေတြကိုမဆို သူမ နားေထာင္ေပးတယ္/အၾကံေပးခဲ့သလို အဲလိုၾကံဳေတြ႕လာတဲ့ျပသာနာေတြကို ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္အတူေျဖရွင္းေပးခဲ့တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကို တစ္ကယ့္ လက္ေတြဘဝမွာ ရွင္သန္ႏိူင္ေအာင္ အမ်ားႀကီးသင္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အေမရဲ႕ ေက်းဇူးရွိမႈက မ်ားျပားလွပါတယ္။ ေက်းဇူးပါ အေမ...... ခက္ခဲတဲ့ အေမရဲ႕ဝမ္းမွာ ၉လၾကာဒုကၡေပးခဲ့သလို ေမြးဖြားတဲ့အခါမွာလဲ အေမအရမ္းပင္ပန္းေနမွာ သိပါတယ္။

ဒီေလာကမွာ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ သူရဲေကာင္းတစ္ေယာက္ပါ။ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္သလို ကြ်န္ေတာ္ကိုခြန္အားေပးတဲ့ သူတစ္ဆိုလဲမမွားပါဘူး။ သူမွဟာ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ စံထားရေလာက္တဲ့ သူမ်ိဳးပါ။ သူမ မရွိဘဲ ကြ်န္ေတာ္ဆိုတာျဖစ္လာမွ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီကမ႓ာႀကီး အဆံုးသတ္မည့္ေန႔မွာ ကြ်န္ေတာ္ ဘာကိုေျပာခ်င္သလဲလို႔ေမးလာခဲ့လွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ က်ယ္ေလာင္စြာေအာ္ဟစ္ေျပာလိုက္ခ်င္တာကေတာ့ "အေမ....အေမကို ကြ်န္ေတာ္အရမ္းခ်စ္ပါတယ္"

If You like this post Plz Follow and Vote. I need your support. Follow @dpakyaw

Translate by D Pa Kyaw
Credit- https://shaembaem.wordpress.com
All Photo are Own By D Pa Kyaw
https://www.dpakyaw.com

Sort:  

My friend, a kind reminder here.
#cn tag is stand for chinese.
However, no chinese was detected in this article.
Please use wisely for your tag,thank you.

thank you fof your comment

Yes bro. The only person giving unconditional love is mother and only a mother.

Thank you for your comment.

Vote​ၿပီၿပီ
ျပန္​ vote​ေပးဦး bro

အမွန္ဆံုးပါပျ

Vote Me .Plz.I' m myanmar

Thank you bro

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88