Cum am facut primii mei bani din blogging?

in #blogging7 years ago

Am primit acest pont de la un prieten! Mai precis am primit un articol legat de aceasta noua platforma si am zis ca hai sa citesc! Este ceva foarte nou pe piata si am citit ca este ceva revolutionar in blogging, social media si business in general.
879d1cdfd3.jpg

Cum castigi bani pe Steemit?

  1. Prin postari care obtin voturi. Steemit ii plateste pe creatorii de continut de fiecare data cand munca lor este votata. Cu cat ai mai multe voturi cu atat faci mai multi bani.

  2. Prin comentarii la alte posturi. Si comentariile la randul lor sunt votate. Voturile le ajuta sa urce mai sus in lista, si sa fie mai vizibile. Si aici se aplica aceeasi regula: mai multe voturi egal mai multi bani.

  3. Prin votarea continutului de calitate. Daca nu esti creator de continut si nici nu vrei sa fii, atunci Steemit te va recompensa oricum pentru votarea continutului de calitate.

Cand votezi un articol bun, il ajuti sa iasa la suprafata, si astfel il vor vedea si altii. Acel vot aduce plus valoare comunitatii, si prin urmare este rasplatit.

Daca imi lasi un vot + comentariu la acest articol si-ti dau si eu un vot care valoreaza cam 50 de centi.
Daca vrei sa inveti cum sa faci un blog de succes, si cum sa atragi o audienta de mii de oameni care sa te urmareasca, atunci fa-ti acum contul pe Steemit. E 100% GRATUIT si e cel mai bun prim pas.

Dureaza 1 minut sa-l faci (poate dura 1-2 zile sa fie aprobat). Eu in primele 10 min am castigat 0.15 centi! Daca esti activi si citesti si acest articol pe care l-am citit eu https://steemit.com/monetizare-blog/@startupacademy/cum-face-acest-blog-usd1000-pe-zi ai toate sansele sa reusesti.

Acesta este contul meu: https://steemit.com/@cocotraveling daca o sa-ti faci cont si o sa ma urmaresti, asa o sa fac si eu!

steemitlogo0405e.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 57213.13
ETH 2415.72
USDT 1.00
SBD 2.40