Turkish Ed Stafford | Serdar KILIÇ

in #tr7 years ago

Herkese merhaba bugün sizlere Serdar KILIÇ'tan bahsedeceğim.
Öncelikle başlıktan dolayı ''Ed kim Serdar kim, yanından bile geçemez.'' tarzı yorum atabilecek insanlar için; Ed ve Serdar evet ikisi birbirinden çok farklı iki insan fakat ürettikleri içerikler neredeyse birbirinin aynısı ve ben burada ikisini karşılaştırmıyorum sadece benzetme yaparak Serdar Kılıç'tan bahsetmek istedim.

Açıklamayı yaptığımıza göre genel bilgilerle başlayabiliriz.

Doğa sever Türkler'in yakından tandığı isim Serdar KILIÇ 3 Haziran 1969'da Sarkışla'da doğmuştur.
Mesleği ise Motivasyon Konuşmacısı, Eğitmen ve Doğa bilimci olarak üçe ayrılır. Karapapak Türkü asıllı olan Serdar 1976-1979 yılları arasında Mukavemet Kayağı ( Cross Country ) kayak eğitimi aldı. 1980-1989 yıllarında Temel Hayatta Kalma Eğitimleri, Kampçılık ve İzcilik Faaliyetlerinde bulundu. 1990-1991 yıllarında Temel Dağcılık Eğitimleri gördü, yurt içinde ve yurt dışında birçok dağ tırmanışı gerçekleştirdi. Eğitim hayatı dolu dolu geçen Serdar'ın geri kalan eğitim hayatını araştırıp öğrenebilirsiniz ben canınınız sıkılmaması için bu kadar bilgi verdim.

Çalışmaları:

Serdar Kılıç Haliç ve Marmara Üniversitesi gibi öğretim kurumlarında öğretim görevlisi olup bu üniversitelerde Liderlik ve Grup Dinamikleri, Rekreasyon Yönetimi ve Doğa Sporları gibi dersler vermiştir.

Şimdi ise belki kariyerinin en önemli başarılarından olan bir bilgiyi sizinle paylaşmak istiyorum.

Takım çalışması, liderlik, iletişim, risk alma, takım halinde başarılı olma konusunda yeteneklerin geliştirildiği ve test edildiği Eco Challange, Camel Trophy, Terra Incognita, Trans Jebel Sarhro, Dünya Navigasyon Şampiyonası vb. dünya genelindeki serüven yarışmalarında takım lideri olarak Türkiye’yi ilk kez ve pek çok kere temsil etmiştir.

Kendisi bir çok kez kurtarma operasyonlarında da görev almıştır.

Biz onu bu bilgilerle değil de genel olarak 2008-2009 yılları arasında Sky Türk kanalında ki İçimdeki Doğa, 2010-2011 yıllarında Ntv'de Doğada Tek Başına, 2011'de yine Ntv'de Doğada Çocukla, 2012'de Ntv'de Doğada Tek Başına Dağ Evi ve son olarak 2014'te TRT Haber'de Doğadaki İnsan belgeselleriyle tanımaktayız.

Bu programlarla insanlara birçok bilgi aktardı ve insanları doğaya teşvik etti.

Şu an herhangi bir televizyon kanalında belgesel çekmemektedir.

Youtube'de bir videosunu mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum

Saygılarla.. adada.jpg66778.jpg222444.jpg444555.jpg6777.jpg

Kaynaklar

https://tr.wikipedia.org/wiki/Serdar_K%C4%B1l%C4%B1%C3%A7_(e%C4%9Fitmen)

http://www.keynotespeakersagency.com/serdar-kilic/

Sort:  

Steemit'e hoş geldiniz. Ben de sizin gibi yeniyim. Kaynak belirtmenize rağmen bota yakalanmışsınız. Alıntı yaptığınızda çift tırnak kullanın. Alıntı yapılan kısmı italik hale getirin. Alıntı sonunda kaynağı belirtin. Fotoğrafların da kaynalarını belirtin hocam.

Tesekkür ederim dikkat edeceğim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62938.05
ETH 2552.06
USDT 1.00
SBD 2.63