BTC MİNER İLE DAHA ÇOK KAZAN

in #airdrop6 years ago

Merhaba Arkadaşlar;

Bugün bir bot daha keşfettim ve çalıştığına dair kanıt sunuyor ama daha öncede dediğim gibi denemekten zarar gelmez. O yüzden sizlerinde denemesini istiyorum çünkü birlikte hareket edersek daha hızlı hedefe ulaşacağımızı sunuyorum. Şimdiden okuyup uyguladığınız için teşekkür ediyorum.

Botun Kullanımı:


Botu aktif etmek için Start butonuna tıklıyoruz ve bot aktif hale geliyor. Ayrıca genel görünümü aşağıdaki gibidir.


Withdraw butona tıklayıp bitcoin adresimizi kaydediyoruz.


Ardından tekrar withdraw butonuna tıklayıp mail adresimizi kaydediyoruz.

Proof botuna tıklayıp botun gerçek olduğuna dair ispat sunuyor bize ve upgrade butonu ise yatırım yapıp daha hızlı bitcoin üretmemizi sağlıyor.

Account botununa tıklayıp en son ne kadar ürettiğini görebiliyoruz ve minimum ürettiği miktar ve günlük olarak ürettiği miktara dair bilgileri görebiliyoruz.


Dediğim gibi botu kurarak bir kaybınız olmaz ve bilgisayar veya telefonunuzun sistemini zorlamaz o yüzden denemenizi tavsiye ederim. Tekrardan okuduğunuz için teşekkür ediyorum.

Telegram Botu Linki: Btc miner

26.08.2018


Resimli Anlatım : Bitcoin Miningle Ek Gelir

Videolu anlatım: Providing additional income with Bitcoin Mining

 

 


Posted from my blog with SteemPress : https://kimseye-guvenme.000webhostapp.com/2018/08/btc-miner-ile-daha-cok-kazan

Sort:  

Güzel anlatım bunu yaptım ama benden şuanda para istiyor

10 ref topladin mi

Evet, aynı ipden çoklu hesap referans filan falan dedi para istiyor

Yine kalakaldık :)

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66361.53
ETH 3253.14
USDT 1.00
SBD 4.43