Afirmace a jejich využití

in #afirmace6 years ago (edited)

Slyšeli jste o nich jak jsou skvělé? Ale že vám ještě nikdo neřekl jak moc nebezpečné tyto afirmace můžou být? Že ne?

To že afirmace mají být v přítomném okamžiku, to možná mnozí už vědí. Afirmace dovedou udělat pořádnou paseku. Nebojte se, pokud ještě o afirmacích nic nevíte. V tomto článku vše vysvětlím :)

()

Má afirmace byla: Má povaha je klidná a vyrovnaná...díky ní jsem si zablokovala své emoce. Byla jsem jako robot. Bylo to tak frustrující...

Jeden pán si například afirmoval: chci mít vnitřní klid a zemřel, protože to byla ta nejrychlejší cesta ke klidu.

Tak jak tedy tyto afirmace dobře vytvořit? Pokud si vytvoříte nebo najdete afirmaci kterou chcete používat, zpozorněte a čtěte jí mezi řádky. Taky si dávejte pozor na to, co vlastně vůbec říkáte za slova. Ono totiž i když si povídáte se svými známými, tímto způsobem taky afirmujete. Takže již žádné: Chci mít vnitřní klid, jsem debil, jsem neschopný, cítím se nemocně atd.

Správné použití:

  • Afirmace musí být VŽDY v přítomném čase. Pokud použijete: Chci být bohatý - je to stále budoucnost.
  • Afirmace nesmí být v záporu. Nechci být nemocný - vesmír nerozumí slovům ne-nechci. Pro vesmír je to jako by jste říkali: chci být nemocný. Správná afirmace je : Já jsem zdravý
  • Afirmujte si raději krátce a výstižně: Jsem pozitivní, jsem úspěšný, jsem bohatý.
  • Nejlépe začínejte se slovy Já
  • Afirmaci musíte prociťovat...musíte jí prožívat. Začněte si užívat emočně každé afirmační slovo.
  • Musíte své afirmaci věřit. Málo kdo uvěří afirmaci: Jsem bohatý. Nejlépe si proto zvolte afirmaci: Jsem bohatší a bohatší, jsem každým dnem úspěšnější, mé příjmy se neustále zvyšují. Tomu již věříte ne? :)
  • Afirmujte si několikrát denně, polepte si notebook, lednici nebo cokoliv jiného...zkrátka nalepte to tam, kam nejvíce koukáte. :)
  • Nejsilnější je si afirmaci říkat těsně před spaním.

Zdroj: https://cestazasnem.com/afirmace/

Sort:  

Když srovnám Tvojí afirmaci s mou modlitbou(její prosebnou částí), tak jsou tam velké shody. Jakmile o něco poprosím, jsem si jist, že budu vyslyšen. Takže už rovnou mohu poděkovat za vyplnění mé prosby v tom nejkratším možném čase...
Že je jazyk mocnější než meč, to je stará pravda. Co člověk vysloví svými ústy, to se často stane.
Jeden by si měl dávat pozor na jazyk.

Dovolím si citovat z Bible. Ježíš zde zdůrazňuje přítomný čas ;-) Aneb když o něco žádáš, tak jednej tak, jako kdybys už to měl.

Marek, 11
22Ježíš jim na to řekl: „Mějte Boží víru. 23 Amen, říkám vám, že kdokoli by
řekl této hoře: ,Zvedni se a vrhni se do moře,‘ a nepochyboval by v srdci, ale
věřil by, že se děje to, co říká, stane se mu to. 24Proto vám říkám: Věřte, že
všechno, o co při modlitbě prosíte, jste dostali, a budete to mít.

Je vidět, že jsi znalý, milý Krakonoši ;-)

Oba ten text známe. Jenom já většinou necituju, ale parafrázuju.

Já si vytvořila nástěnku snů z fotek a měla jsem ji na ploše počítače, tak jsem na ni myslela nejvíc, protože spousta mých činností zahrnuje právě počítač :) Super článek, je fajn si to připomínat i jinak :)

Poučný článek, díky za něj ;-)

Děkuji za zpětnou vazbu, jsme rádi že vám tento článek přinesl užitek. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34