Můj deník 2.12.-12.12.2019

in #actifit4 years ago (edited)

Pauza

Prosinec je takovej chaotickej měsíc. Člověk shání něco na Vánoce, do toho mám ještě vymalování pár místností, samozřejmě nějaký ty oslavy (jako že dost) a tak nějak je pořád co dělat, takže času moc není. Na začátku prosince jsem si proto řekl, že bych si mohl dát na tenhle měsíc pauzu a jen žrát, válet se a řešit nějaký ty projekty. Což docela slušně vycházelo...asi tak tejden...

Včera se totiž ujal nápad s tím, že 21. prosince poběžíme půlmaraton. Ve třech. Štafetu po 7 kilometrech. A ujalo se to! Já vlastně ani nevim, proč jsem řekl, že jsem ochotnej tu štafetu zaběhnout. Asi je to nějaká nemoc, nebo co. Takže dneska jsem se po pauze zase vrátil k dílu. Teda ne že by to vyžadovalo nějakej velkej výkon, ale když už to člověk běží, tak ať si to aspoň užije ne? No každopádně tu pauzu teda asi odložim po závodech do konce roku. Uvidíme. Třeba nebude potřeba, ale jak se znám, tak alkoholový dýchánky zvítězej.

Mimo to jsem si sehnal překladatele na články, poněvadž jsem tvor línej a psát sem články x hodin se mi prostě nechce. Navíc je moje angličtina prachbídná. Se spoluautorem @pavelmk jsme se domluvili na odměně ve steemu. Buď to půjde, bude ho to bavit, nebo to nepůjde a zabalíme to. Nějak bylo, nějak bude. Kdyby měl někdo ideu jak to vyplácet, tak sem s tím! Dáme tomu po novým roce jednou týdně čas. To se nám oboum zdá přijatelný. Takže některý články budou i v aj, některý jen v čj. Musim to promyslet.

2.12.-11.12.2019

  • Člověk i v pauze nějakej ten pohyb vykoná. Sem tam se zavěsí za hrazdu, sedne si na zem, trochu se protáhne. Ty automatizmy už tam zkrátka jsou. Ale nic světobornýho jsem nepředvedl. Navíc teď @tttweety učíme přítah na hrazdě. Třeba se pak pochlubí s výsledkem, takže nějakej ten pohyb i v pauze je, ale 10k kroků jsem tušim nedal za celou dobu. Venku zima...což je mimochodem vůbec věc. Ta zima. Všimnul jsem si, že jakmile se nehejbu, přichází dvě věci. Bolest zad (řekněme ztuhlost) a zima na končetiny. Dokud se hejbu, cvičim, tak nejde o to, že by člověk necejtil mráz a mohl se v mínus 5 pohybovat po venku v kraťasech a tričku, ale ta termoregulace nějak funguje. Jakmile se na pár dní zastavim, tak i vzhledem ke konstituci (takovej hubenej chcípák) mi začne bejt zima na nohy i ruce.
  • Jo a pak se taky děje to, že téměř jako na povel začnu strkat do pusy blbosti jako čokoládky. To je druhá věc. Celý to jde do kytek. Žít tak půlroku, tak nevim nevim, co by se mnou bylo. :)

12.12.2019

  • No a dneska jsem se teda vrátil zpět "do práce". Běžel sem necelejch 6 kiláků intervalů na 165 bpm, dělal sem stojky a protahoval se. Strašně příjemná změna po těch dnech válení!
  • Mimochodem nedávno jsem si pořídil do uší sluchátka. Právě kvůli tomu, abych slyšel při běhu metronom. S mobilem v ruce to totiž není nic moc. A sem celkem nadšenej! Trochu jsem se bál, že to nebude na uších moc držet, ale je to paráda. Navíc u toho nemám puštěnou muziku, takže slyšim i projíždějící auta a kolaře a přitom poslouchám "tuc, tuc, tuc..."

IMG_20191212_181145_polarr.jpg



12793
Daily Activity, Running, Walking
Height
185 cm
Weight
74 kg
Body Fat
%
Waist
cm
Thighs
cm
Chest
cm

Sort:  

Tak na výdrž ;-)

!trdovoter
!BEER
!COFFEEA

Congratulations @jjprac, you successfuly trended the post shared by @bodie7!
@bodie7 will receive 0.73133888 TRDO & @jjprac will get 0.48755925 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congratulations @krakonos, you successfuly trended the post shared by @bodie7!
@bodie7 will receive 0.30107700 TRDO & @krakonos will get 0.20071800 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Dobrý nápad s tím překladem, snad to bude Pavla bavit a vydrží tu. Třeba pak občas něco sepíše i sám :)

K pohybu... momentálně jsme na Azorech, kde je extrémně kopcovitá krajina. Původně jsem tady chtěl normálně běhat, abych nevyšel ze cviku, ale k mému překvapení jsem zjistil, že se tady obyčejné chození po těch kopcích ve všem vyrovná běhání po rovince. Když si tady dám třeba 15 km výšlap, cítím se po něm úplně stejně, jako když jsem doma v parku uběhl 15 km. Co ty na to, jako expert?

Doufám, byla by to moje druhá rybka. Ačkoliv ta první dlouho nevydržela :)

No hele proč ne. Chůze je super. Do kopce ještě lepší! Když mi to připomeneš, tak sem někdy dám trik, jak si během/chůzí do kopce neodrovnat lejtka :)

To jsem zvědav, já tu zkouším všechno - chození po vrstevnicích, střídavou chůzi pozpátku a tak no :D Ještě nikdy jsem se v tak kopcovité oblasti nepohyboval. Chceš si zajít do obchodu, musíš vyšlápnout kopec, chceš dojít na zastávku autobusu, musíš vyšlápnout kopec :D

Takže říkáš, že tam mám jet na soustředění? :D

Hele ono to vlastně není žádný velký tajemství. Jedna z možností je přešlapování bokem střídavě po x krocích. Akorát by to chtělo video. Ale používá se to jako alternativa k běhu do prudkýho kopce. :)

To bys mohl no :) Je to tady hotový ráj pro ultramaratonce a podobné sportovní fanatiky. Stezky jsou upravené, teplota příjemná, příroda kolem na kochání jedna báseň :D

Díky za tipy, bokem jsem to ještě nezkoušel. Zkusím hned zítra :D

Congratulations @jjprac, 2.85% upvote has been shared with your successful call on the post that shared by @bodie7!


Support @trendotoken projects by delegating : 100SP , 200SP , 500SP , 1000SP , 2000SP

coffeea Lucky you @bodie7 here is your COFFEEA, view all your tokens at steem-engine.com Vote for c0ff33a as Witness



Hey @bodie7, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 58.54 AFIT tokens for your effort in reaching 12793 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 24.45% upvote via @actifit account. 23.79% of this upvote value is a result of an exchange transaction you performed for 20 AFIT tokens !
The following boosts were applied to your post:

Rank Bag - L1
+ 10 % User Rank

Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Congratulations @garygeo1, you successfuly trended the post shared by @bodie7!
@bodie7 will receive 0.01066163 TRDO & @garygeo1 will get 0.00710775 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congratulations @bodie7! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 1000 replies. Your next target is to reach 1250 replies.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Congratulations @bodie7, your post successfully recieved 1.04307751 TRDO from below listed TRENDO callers:

@krakonos earned : 0.200718 TRDO curation
@jjprac earned : 0.48755925 TRDO curation
@garygeo1 earned : 0.00710775 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70446.49
ETH 3571.68
USDT 1.00
SBD 4.73