You are viewing a single comment's thread from:

RE: BB - BabsBoard - MegaDeal med CashBack!

in #norway7 years ago

Skulle gjerne bestilt. men ser nå jeg ikke har særlig med SBD. Ikke fått cashback på første pakken eller forundringspakken. Ikke i wallet hvertfall. Veldig lyst på T-Shorter ;) hehe

Sort:  

Hei @Camelx

Litt rot i systemene våre her rundt deg etter det alt for sene forundringspakkekjøpet ditt som vi ble så sjarmert av!🍀
Nå er forundringspakke for 50SBD på vei til deg, og cashback kommer ila dagen og morgendagen(fra fler poster&kommentarer), så da rekker du å betale innen T-skjorte tilbudet går ut på torsdag🤓

Litt mye her nå..😅

PS. Cashback for hårføneren har du fått vel..?

Tusen takk for svar @cemo :D hehe ja ble litt mye på flere steder nå ;) hehe.. Nei ikke for hårføneren heller. Derfor jeg ville høre med dere :) Gleder meg :D

Hehe nei ikke fått cashback på noen av de enda @cemo men har nok til T-shortene nå da. Så kjører på og satser på Cashback kommer ;) Ha en fin fin dag :)

Hei @Camelx

Takker for bestilling og overføring av SBD.

CashBack er at vi Voter et høyt beløp på din kommentar når du har bestilt og betalt.


Det har vi gjort på alle dine bestillinger og derfor har du fått mye mer Steem Power og SBD en du ellers ville fått. Men de havner altså i REDEEM REWARDS (TRANSFER TO BALANCE) i lommeboken (Wallet).

@Ramta for
Babs & Board DA

Tusen takk @ramta hehe jeg har misforstått bigtime.. hehe men er med nå ;) thank you :)

Da er SBD overført @babsboard og @cemo :D gleder meg! :)

Da noterer vi følgende T-skjorte bestilling på deg, @Camelx:

1 💃🏻 str XS
1 🕺🏻 Str M

Det skulle bli 15+15+10+2=42 Steem
Omgjort i SBD, havner vi på 53,5 med dagens kurser😊

Da kan du overføre på torsdag(se første kommentar) til @BabsBoard

Hilsen @Cemo

Mulig de snart kjem inn? ;) på wallet? hehe.. Mangler 15 SBD ca til T-shirts ;) :D
Hei hey fra @camelx & @healthpac

Meget bra :D Da gleder jeg meg ... Igjen @cemo ;)

hei @cemo @babsboard - ikke kommet pakke med forundring eller t shorter enda :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63747.88
ETH 3130.43
USDT 1.00
SBD 3.89