[게임] 스몬도 현타올뻔.....iieeiieeii (62)in #sct • 7 years ago (edited) 징하게 졌네요.... 소환사들 4랩까지 업글한후 이정도로 연패는 없었는데 ㅎㅎㅎ 넥스트콜로니도 반쯤 포기상태인데 스몬까지 놓을뻔 했네요 ㅎㅎㅎ 그래도 꾸역꾸역 일퀘는 성공!!! 몇일전보다 dec보상이 줄어든거 같은데 아닌가요? #spt #steemmonsters #jjm #busy
Thank you for your continued support towards JJM. For each 1000 JJM you are holding, you can get an additional 1% of upvote. 10,000JJM would give you a 11% daily voting from the 600K SP virus707 account.