Akdeniz günleri

in #travel7 years ago (edited)

Merhaba sevgili dostlar

Kısa olmayan bir tatilden sizlere yazıyorum. Türkiye'nin Akdeniz bölgesindeki en büyük iliden yazıyorum. Antalya'dan..Kısa bir süre önce teyzem burada yaşama kararı aldı. Teyzemin buradaki evi 3+1 ve teyzem evli. 2 kızı var. Bu kızdan büyük olanında 2 kızı var. 4 etti. Ben ve annem.. Eniştem ve teyzem..Evde tam 8 kişiyiz. Tam bir kızlar kampı kurduk. Ve mutlaka ailenizle bir araya gelip böyle güzel anları yaşamanızı öneririm. Ve biz şimdilik sekiz kişiyiz. Sayının ilerleyen günlerden artmasını bekliyoruz. Bu kadar kalabalık bir tatil ve ziyaret insan sabrına büyük bir meydan okuma.. Ama iyi gidiyor. Henüz tuvalet kapılarının önünde aynı anda sıra olmuyoruz :)!

Bu taşınma kararı bizim için bir gezi fırsatına dönüştü.Tabi ki ilk hedefimiz Akdenizdi. Antalya' nın en uzun halk plajı olan Konyaaltı plajını tercih ediyoruz. Güneşin kavurduğu taşların üzerinden Akdeniz'in tuzlu suyuna kendinizi bırakmak enfes bir deneyim.. Mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. Sadece havlu ve güneş kremini alarak Konyaaltı plajına gelebilirsiniz. Plaja giriş ücretsizdir. Fakat ben şezlongsuz ve şemsiyesiz plajda rahat edemem diyenlerdenseniz makul bir fiyata buradaki tesislerden kiralayabilirsiniz. Gelin ve tadını çıkarın..

Esen Kalın...

Özgür bir dünya özlemine devam...

Hoşgeldiniz ! sıcak havaya dikkat edin ^^ İyi tatiller dilerim (:

İyi ve eğlenceli tatiller. Fotoğraflar çok güzelmiş.

Teşekkür ediyoruz :)

Bol eğlenceli tatiller :)

Çok teşekkür ederim. 🙂

Congratulations @dushka! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Kalabalık aile ve tatil bu ikili süperdir ,telaşlı ve eğlenceli ,daha sabah kahvaltıda başlar koşuşturmaca ve yorgun günardi uykuya direnip edilen akşam sohbetleri ...iyi tatiller dilerim

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!