MUZLU ÇİLEKLİ SÜT
Herkese Merhaba
Havaların ısınması ile beraber insan soğuk içecekler tüketmek istiyor.Biraz da bahar yorgunluğu için enerji gerekiyor.
Çilek mevsimide başladı ama bu kullandığım çilek
Geçen yazdan difrize atmış olduğum son kalan çileğim.
Muz alıyoruz mutlaka yenmeyen kararan 1 muz kalıyor. Bu vesile ile onu da degerlendirmiş oldum.
Blendıra süt,çilek ,ceviz,muz ve bal ekledim.
Blendırdan geçti mis gibi içecek oldu.
Süt ayrı protein kaynağı,ceviz omega kaynağı,çilek Demir deposu bal ayrı bir mucize.
Tüm bunların karışımı ile atom ,enerjik bir içecek meydana geliyor.
Sadece muzlu sütün bile çok faydası var.
Muzlu süt tatlı isteğinizi keser,hem de kilo aldırmadan.
Diyet yapanlar muzlu sütü ara öğün olarak düşünebilirler .Yanında ceviz ,badem gibi kuruyemiş tüketebilir.
Muzlu sütü akşamüstü içtiğinizde düşen enerjinizi toparlar.
Muzlu süt kasları besleyip sağlığını güçlendirir.
Ayrıca mideyi rahatlatır.
Iskenderunda bir meyve suyu yapan bir mekkan vardı, yaptıgı böyle içeceklerin ismini Atom adlandırmıştı, sende bir nevi Atom yapmişsin, ellerine saglik 🙏
Evet aynen öyle oldu